obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437
rnbakker
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437

Sinds ongeveer 10 jaar internet van XS4all, maar nu ga ik toch twijfelen. Al die jaren geen storing, één of twee jaar geleden voor de eerste keer, kan gebeuren. Maar nu heb ik weer een storing, maar daar wordt erg weinig aan gedaan om het te verhelpen.

Donderdag 24 oktober, 's avonds geen internet en telefoon. Vrijdag bellen met helpdesk, geen probleem met modem of bij mij thuis. KPN netwerk moet aan de slag. Maandag weer bellen met helpdesk. KPN schijnt vrijdag een meting te hebben gedaan, conclusie modem kapot, actie stuur klant nieuw modem. Maar verder is er niks gedaan, dus geen start voor versturen modem.

Gelukkig maar, want het modem is perfect, ook nog getest met een oude fritzbox die ik nog had. Helpdesk weer getest, ja niks mis met modem. Later hoor ik dat KPN een test van 24 uur gaat doen om te kijken wat er gebeurd met de data pakketjes. Dinsdag bellen met helpdesk, staat geen actie van KPN op het ticket. Dus stuurt helpdesk medewerker een bericht naar KPN voor een poort switch.

Woensdag (vandaag) ik weer bellen met de helpdesk, nee meneer geen reactie nog van KPN. Helpdesk medewerker neemt contact op met KPN, ja goed plan zo'n poort wissel. We weten alleen nog niet wanneer we dat gaan doen zegt KPN tegen XS4all helpdesk. Helpdesk belt nog even met KPN. Wanneer die poort wissel dan zal plaatsvinden. Daar hebben ze geen idee van, misschien morgen, maar zeker niet vandaag.

Moet het nou zo zijn dat ik steeds moet bellen om actie te krijgen bij XS4all/KPN. Want als ik niet gebeld had, was mijn ticket bij KPN afgesloten geweest, modem kapot. En bij XS4all wist men hier niks van, ja dan moeten ze het zelf gaan opzoeken in het ticket, maar daar kijken ze pas in als ik bel.
Wat een ellende al een week geen internet en geen telefoon en geen zicht op een oplossing. Nog geen 2 weken geleden stond er hier een man van Ziggo voor de deur, wij zijn sneller etc...En ik zeggen tegen hem, "nee hoor ik ben heel tevreden met XS4ALL".
 
rnbakker
Ben vandaag gebeld door een XS4ALL medewerker. Kreeg een vraag over mijn modem. Verder nog geen nieuws. Maar er lijkt iets te gebeuren nu.
 
rnbakker
Na 8 dagen was het probleem opgelost. Een monteur heeft in de wijkkast iets aangepast en alles werkt weer. Fijn om weer online te zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Advertentie