obey-robots.txt
21 November 2018, 07:16
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [165 stemmen]
77% [165 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 214
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437

rnbakker
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437

Sinds ongeveer 10 jaar internet van XS4all, maar nu ga ik toch twijfelen. Al die jaren geen storing, één of twee jaar geleden voor de eerste keer, kan gebeuren. Maar nu heb ik weer een storing, maar daar wordt erg weinig aan gedaan om het te verhelpen.

Donderdag 24 oktober, 's avonds geen internet en telefoon. Vrijdag bellen met helpdesk, geen probleem met modem of bij mij thuis. KPN netwerk moet aan de slag. Maandag weer bellen met helpdesk. KPN schijnt vrijdag een meting te hebben gedaan, conclusie modem kapot, actie stuur klant nieuw modem. Maar verder is er niks gedaan, dus geen start voor versturen modem.

Gelukkig maar, want het modem is perfect, ook nog getest met een oude fritzbox die ik nog had. Helpdesk weer getest, ja niks mis met modem. Later hoor ik dat KPN een test van 24 uur gaat doen om te kijken wat er gebeurd met de data pakketjes. Dinsdag bellen met helpdesk, staat geen actie van KPN op het ticket. Dus stuurt helpdesk medewerker een bericht naar KPN voor een poort switch.

Woensdag (vandaag) ik weer bellen met de helpdesk, nee meneer geen reactie nog van KPN. Helpdesk medewerker neemt contact op met KPN, ja goed plan zo'n poort wissel. We weten alleen nog niet wanneer we dat gaan doen zegt KPN tegen XS4all helpdesk. Helpdesk belt nog even met KPN. Wanneer die poort wissel dan zal plaatsvinden. Daar hebben ze geen idee van, misschien morgen, maar zeker niet vandaag.

Moet het nou zo zijn dat ik steeds moet bellen om actie te krijgen bij XS4all/KPN. Want als ik niet gebeld had, was mijn ticket bij KPN afgesloten geweest, modem kapot. En bij XS4all wist men hier niks van, ja dan moeten ze het zelf gaan opzoeken in het ticket, maar daar kijken ze pas in als ik bel.
Wat een ellende al een week geen internet en geen telefoon en geen zicht op een oplossing. Nog geen 2 weken geleden stond er hier een man van Ziggo voor de deur, wij zijn sneller etc...En ik zeggen tegen hem, "nee hoor ik ben heel tevreden met XS4ALL".

rnbakker
Ben vandaag gebeld door een XS4ALL medewerker. Kreeg een vraag over mijn modem. Verder nog geen nieuws. Maar er lijkt iets te gebeuren nu.

rnbakker
Na 8 dagen was het probleem opgelost. Een monteur heeft in de wijkkast iets aangepast en alles werkt weer. Fijn om weer online te zijn.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
gastnetwerk activeren betekent geen toeggang meer tot prive netwerk Fritzbox 3 03 november 2018, 23:03
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
Geen controle over volume TV Instelling problemen 4 26 augustus 2018, 20:48
FB7581 oplossing voor problemen Dect telefoon Siemens A400 en Synology apps Fritzbox 5 01 februari 2018, 09:41
Airport in bridge mode achter fritzbox, geen draadloze verbinding? XS4ALL met eigen modem/router 1 11 december 2017, 21:20
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Roger00:07:49
| tubejack00:51:01
| sukkel02:23:53
| Arjan2307:42:06
| 3581NH07:44:50
| lsluijter08:36:59
| Eye2Eye08:48:34
| enigma209:15:09
| richard0109:44:57
| Zeha11:00:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.