Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Einde XS4ALL?
|
|
fmrama |
Geplaatst op 22 October 2019, 21:12
|
Activiteit » Internet & Bellen » Fb 7583 + 1750e Berichten: 511 Lid sinds: 10 Jul 2011 |
En de salarissen van het kpn personeel worden ook met dezelfde inflatie correctie verhoogd? |
|
|
wil |
Geplaatst op 24 October 2019, 14:23
|
Activiteit » Internet,TV & Bellen Berichten: 190 Lid sinds: 27 Feb 2017 |
ik was in de Apple Store waar ik mijn email adres moest opgeven. Mederwerker Apple gaf aan dat ik niet veel langer dit adres zal kunnen gebruiken. Het is over met xs4all. Ik hoop toch niet dat hij gelijk krijgt. |
|
|
meppele |
Geplaatst op 24 October 2019, 14:39
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
ik was in de Apple Store waar ik mijn email adres moest opgeven. Mederwerker Apple gaf aan dat ik niet veel langer dit adres zal kunnen gebruiken. Het is over met xs4all. Ik hoop toch niet dat hij gelijk krijgt. Maak je niet ongerust, ook al zou XS kpn worden, wat ik uiteraard niet hoop, blijft je *@xs4all.nl gewoon in tact. Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt. |
|
|
meppele |
Geplaatst op 25 October 2019, 13:05
|
Activiteit » 1813 » Internet,TV & Bellen » Fritz!box » FTTH - FB7590 & Rep. FB3000 Berichten: 301 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Er wordt al een promofilm gemaakt voor Plan B. Nog 2 weken en er wordt meer bekend. Laten we hopen dat dat op tijd is !! Ondernemingsraad (OR) van XS4ALL naar de rechter: https://nos.nl/artikel/2307053-xs4all...chter.html https://www.nu.nl/tech/6005447/ondern...t-kpn.html Meer (goed?) nieuws: https://www.trouw.nl/economie/nieuwe-...~b4f4c38c/ |
|
|
Gieter |
Geplaatst op 25 October 2019, 15:33
|
Activiteit Berichten: 468 Lid sinds: 03 Apr 2019 |
Maak je niet ongerust, ook al zou XS kpn worden, wat ik uiteraard niet hoop, blijft je *@xs4all.nl gewoon in tact. Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt. Ik heb het gezien bij hetnet.nl Nieuwe adressen zijn kpn. Je kunt geen nieuwe hetnet.nl alias aanmaken. |
|
|
t541hoo |
Geplaatst op 27 October 2019, 21:30
|
Activiteit » Internet & TV » Basispakket Berichten: 138 Lid sinds: 07 Sep 2014 |
… Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt. |
|
|
LeoK |
Geplaatst op 29 October 2019, 15:32
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 29 Oct 2019 |
15 euro per maand? |
|
|
LeoK |
Geplaatst op 29 October 2019, 15:36
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 29 Oct 2019 |
Ik maak me er ook zorgen over. Wil beslist niet naar KPN, maar vraag me af hoe ik het voor elkaar krijg om straks, overal waar mijn emailadres als gebruikersnaam wordt gebruikt, mijn nieuwe emailadres door te voeren. Eigenlijk had het allang zo moeten zijn dat je emailadres van jou is, net als een mobiel telefoonnummer, zodat je dat gewoon kan meenemen naar een andere provider.... |
|
|
internethiks |
Geplaatst op 29 October 2019, 16:04
|
Activiteit » Internet,TV Berichten: 10 Lid sinds: 25 Jul 2017 |
Mee eens, het kost veel tijd om alles over te zetten. Ik heb nu een e-mail hosting abonnement en eigen domain. Zelf ben ik nog aan het stoeien met portals waar je niet zelf je e-mail adres kan wijzigen en waar DRM aan is gekoppeld. In de loop der tijd toch wel op heel veel plaatsen mijn e-mail adres achtergelaten |
|
|
Chrisdb |
Geplaatst op 29 October 2019, 16:14
|
Activiteit » Sittard » Freedom, vh. XS4ALL » FRITZ!Box 7590 » Basispakket Berichten: 8 Lid sinds: 13 Jun 2019 |
Mee eens, het kost veel tijd om alles over te zetten. Ik heb nu een e-mail hosting abonnement en eigen domain. Zelf ben ik nog aan het stoeien met portals waar je niet zelf je e-mail adres kan wijzigen en waar DRM aan is gekoppeld. In de loop der tijd toch wel op heel veel plaatsen mijn e-mail adres achtergelaten @Internethiks, je website en e-mail onderbrengen bij dezelfde provider als die je internetverbinding regelt? Ik vind dat je nogal een risico neemt. Wat als jij een keer een conflict hebt met je provider? Hij/zij kan besluiten je website op zwart te zetten. Google indexeert dan vervolgens een überleuke mededeling als 'This domain name has been suspended'. Of als je provider ineens plat ligt? Je website kan dan tenminste gewoon doordraaien. Ik heb mijn domeinnamen (meerdere!) incl. hosting package elders ondergebracht tegen een scherp tarief (met staffel). De Missie van XS4ALL gaat verder bij Freedom Internet. Ik ben verhuisd, verhuis jij mee?
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers | Eigen telefoon netwerk | : 3 | 05 Jun 2022 |
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN | Usenet | : 12 | 05 May 2022 |
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik | Algemeen | : 2 | 30 Nov 2021 |
overstappen naar xs4all grote fout? | Algemeen | : 10 | 11 Aug 2021 |
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 | XS4ALL met eigen modem/router | : 5 | 19 Jun 2021 |
Advertentie