Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
Net een week klant, krijg nu al spijt
|
|
tubejack |
Geplaatst op 24 April 2019, 19:23
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet,TV & Bellen » AVM Fritzbox Berichten: 1639 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Quote ckong schreef: Stelletje oelewappers. XS4ALL is de meest verschrikkelijke internet service provider die er is. Ik vind van niet en meer dan 50.000 mensen met mij. Helaas is niets perfect. Heb je wel de default AVM netwerkinstellingen gebruikt? Dus 192.168.178.1 |
|
|
ckong |
Geplaatst op 24 April 2019, 19:39
|
Activiteit » Lochem » Internet,TV & Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
Quote tubejack schreef: ....... Ik vind van niet en meer dan 50.000 mensen met mij. Helaas is niets perfect. Heb je wel de default AVM netwerkinstellingen gebruikt? Dus 192.168.178.1 Yep, alle netwerkapparatuur draait zorgeloos in de 192.168.178.xxx range. Op eentje na dan, die draait überhaupt niet! |
|
|
tubejack |
Geplaatst op 24 April 2019, 21:13
|
Activiteit » Zaandam » 1506 WH » Internet,TV & Bellen » AVM Fritzbox Berichten: 1639 Lid sinds: 19 Oct 2016 |
Quote ckong schreef: Quote tubejack schreef: ....... Ik vind van niet en meer dan 50.000 mensen met mij. Helaas is niets perfect. Heb je wel de default AVM netwerkinstellingen gebruikt? Dus 192.168.178.1 Yep, alle netwerkapparatuur draait zorgeloos in de 192.168.178.xxx range. Op eentje na dan, die draait überhaupt niet! Ik heb het topic nog eens terug gelezen. Ik begin steeds meer aan een netwerk probleem buiten jouw deur te denken. Jouw glasvezel aansluiting is splinternieuw. TV komt van KPN met een XS4ALL menu eromheen. Maar het komt wel via een ander VLAN (4) op je glasvezel binnen. Dat is mogelijk het probleem, dat er geen VLAN 4 is, zie ook onder TV [url]https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/installeren/modem-instellen/hoe-kan-ik-een-ander-modem-dan-fritzbox-instellen.htm [/url] Modem wisselen etc heeft dan ook geen zin. Wat er m.i. nodig is, is een techneut met meetapparatuur die kan controleren of VLAN 4 er wel is. |
|
|
Hippe lip |
Geplaatst op 24 April 2019, 21:36
|
Activiteit » Warnsveld » Internet & TV » Fritzbox 7590 Berichten: 15 Lid sinds: 19 Apr 2019 |
Dit moet gewoon geëscaleerd worden door XS4ALL bij Reggefiber (KPN). Er moet een 2e of zelfs 3e lijns naar kijken. Ik wed dat die het varkentje binnen een uur gewassen heeft. Het probleem ligt idd niet bij jou thuis en ook niet bij XS4ALL. Die zijn echt niet te lui om te doen wat ze kunnen. = = = = =
Taal is makkelijker als je denkt... |
|
|
ckong |
Geplaatst op 24 April 2019, 22:40
|
Activiteit » Lochem » Internet,TV & Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
Mozes Kriebel, krijg nou tandjes. Ik heb TV!!!! Ik heb vandaag regelmatig de TV ontvanger aangezet, met elke keer de bekende foutcodes. En omdat het hier vanavond behoorlijk heeft geregend dacht ik, kom, ik probeer het nog eens voor het slapen gaan, gewoon als anders de TV ontvanger aangezet. En deze keer hield hij er niet mee op bij 20%, maar ging de installatie verder, helemaal tot 100%. En nu zit ik gewoon op de TV naar Pauw te kijken. Hoe kan dit, zo plotseling? Ik weet dat de KPN, nadat anderhalve week geleden mijn nieuwe TV abo in gang werd gezet, hun ticket heeft opengehouden en het onderzoek heeft voortgezet. Althans, dat vertelde een XS4ALL medewerker. Zouden ze het probleem dan vanavond hebben gevonden? Morgen even navragen. Nou ja, het grootste probleem lijkt nu getackeld, nu moeten ze het technische probleem met de combinatie voordelen nog oplossen, daar werken ze op dit moment ook aan. Voor nu ben ik een stuk gerustgesteld, een overstap naar een andere provider lijkt niet meer aan de orde. |
|
|
roymarja |
Geplaatst op 25 April 2019, 00:06
|
Activiteit » purmerend » 1444gl » Internet & TV » Basispakket Berichten: 145 Lid sinds: 29 Aug 2018 |
Eind goed, al goed; gefeliciteerd! Laat ze nu maar met een royale tegemoetkoming op de proppen komen.... |
|
|
Hippe lip |
Geplaatst op 25 April 2019, 06:43
|
Activiteit » Warnsveld » Internet & TV » Fritzbox 7590 Berichten: 15 Lid sinds: 19 Apr 2019 |
Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wat er aan de hand was. Als KPN dat al aan XS4ALL wil vertellen.
Gewijzigd door Hippe lip op 25 April 2019, 06:51 = = = = =
Taal is makkelijker als je denkt... |
|
|
ckong |
Geplaatst op 25 April 2019, 08:53
|
Activiteit » Lochem » Internet,TV & Bellen Berichten: 59 Lid sinds: 28 Mar 2019 |
Quote Hippe lip schreef: Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wat er aan de hand was. Als KPN dat al aan XS4ALL wil vertellen. Nou, dat kan ik je nu gedeeltelijk vertellen en over een paar dagen hopelijk definitief, want ik heb zojuist even met XS4ALL gebeld omdat ik het ook wil weten. KPN heeft gisteravond een zogenaamde recovery/reset op de lijn gedaan, wat dat dan ook mag betekenen. De technische terugkoppeling was echter dat dit is mislukt en ze weten niet goed waarom omdat dit niet een standaard procedure is. Je kunt je voorstellen dat ze nu dus heel verrast zijn met mijn telefoontje dat ik sinds gisteravond TV ontvangst heb. LOL Zo verrast dat ze geadviseerd hebben om het bezoek van Guidion met de modemwissel en MTU aanpassing, dat voor maandag gepland staat, nog niet af te zeggen en de nieuwe modem die onderweg is niet te retourneren. Ze gaan dit toch nog verder onderzoeken en ik krijg zojuist het nieuwe ticketnummer binnen. Ze bellen me er morgen over terug. Daarnaast is er nu ook een ticket aangemaakt om het XS4ALL compleet probleem dat ik nog steeds heb, definitief te tackelen. De HD medewerker vertelde me dat KPN onlangs nieuwe software in gebruik heeft genomen, maar dat dit nog de nodige kinderziektes heeft. Dat is opmerkelijk, een KPN medewerker vertelde me anderhalve week geleden precies het omgekeerde! Lekkere samenwerking daar. Tot zover. Wordt vervolgd, maar hopelijk niet lang meer. Quote roymarja schreef: Eind goed, al goed; gefeliciteerd! Laat ze nu maar met een royale tegemoetkoming op de proppen komen.... Dank je. De tegemoetkoming komt wel goed, maar dat vind ik minder belangrijk. Ik ben blij dat het probleem opgelost lijkt te zijn en dat ik niet hoef te switchen naar een andere provider want dan zou ik ook wel weer met problemen geconfronteerd worden. En ook nog met een Experiabox met brakke wifi opgezadeld worden. Het lijkt er op dat dit een goed einde krijgt. Gewijzigd door ckong op 25 April 2019, 08:59 |
|
|
fmrama |
Geplaatst op 25 April 2019, 09:26
|
Activiteit » Internet & Bellen » Fb 7583 + 1750e Berichten: 511 Lid sinds: 10 Jul 2011 |
Mooi man. Dat het gelukt is. |
|
|
Marcel |
Geplaatst op 25 April 2019, 19:49
|
Activiteit Berichten: 274 Lid sinds: 23 Mar 2017 |
Sprakeloos..... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internet valt uit (nieuwe klant) | Algemeen | : 11 | 07 Oct 2020 |
Krijg openDNS niet werkend | Algemeen | : 3 | 19 Oct 2019 |
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437 | Klacht over XS4ALL | : 3 | 06 Nov 2013 |
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag | Algemeen | : 11 | 04 Jun 2012 |
Advertentie