obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Roger

tubejack wrote:

Dutch Viking wrote:

Ondersteunt deze dame Ibarra's strategie geheel of gedeeltelijk? En indien gedeeltelijk: wat wel en wat niet? Onzekerheid blijft.

De woordvoeder van KPN president-commissaris Duco Sickinghe is heel duidelijk. "Dat Leroy de ingezette strategie ondersteunde. Dat merkten we echt vanuit de organisatie."

Van deze dame hoeft XS4ALL niets te verwachten.

Ik weet het niet. Met de mededeling van de woordvoerder kun je allerlei kanten op. Je zou die zelfs kunnen uitleggen als een teken van enige interne verdeeldheid die publiek de kop in moet worden gedrukt. Naar buiten toe spreek je als organisatie uit één mond. Tekenen van interne twijfel kunnen dodelijk zijn, zeker nu de OR heeft gedreigd met een gang naar de rechter.

Wat de individuele leden van de RvB denken, zullen we waarschijnlijk nooit weten (behalve als het mis gaat, dan was iedereen opeens eigenlijk tegen). Waarom zou je je druk maken om een bedrijfsonderdeel dat jouw positie niet raakt? Kadaverdiscipline is goed voor je carrière. Een goede CEO doorbreekt dat schadelijke groepsgedrag. De Abilene-paradox is berucht.

Detailtje: jouw post was nummer 10000 op dit forum CheerCheerCheer
Gewijzigd door Roger op 08 september 2019, 08:53
FB 7581 (7.12) + Repeater 1750E (7.12)

Roger

fmrama wrote:

Klopt , ik zit nu op de MDF. Binnenkort gaan er in de straat een aantal huisnummers om van mdf naar sdf. Behalve een klein deel, waaronder van mijzelf.

Zijn dat toevallig net als jij bondingklanten? Die zullen denk ik in een tweede fase worden overgezet van bonded VDSL naar enkel VDSL als bonding bij een SDF-aansluiting niet nodig is voor het abonnement. Zo'n omzetting is complexer omdat daarbij ook de ISP betrokken is (die weet wat jouw abonnement is) en die doe je daarom liever apart.

Het is niet gebruikelijk dat bij de conversie van een kabelverdeler naar een actieve straatkast een deel van de klanten (langdurig) een MDF-aansluiting houdt.

fmrama
Nee het zijn niet alleen bonding klanten. In mijn straatdeel (5 huizen) ben ik de enige. Als ik wat postcodes in fourstack en kpnnetwerk zet is het een beperkt deel van de straten die niet mee gaan.

Roger
Het kan ook gewoon verkeerde data zijn bij KPN (komt vaker voor). Fourstack en kpnnetwerk gebruiken dezelfde onderliggende database. Ik zou gewoon even afwachten en kijken wat er bij jou gebeurt als KPN de kabelverdeler vervangt door een actieve straatkast.

Gieter
Vandaag stond dit in de krant.
Ik lees hierin, dat ze het er nog even door willen drukken.

Tubantia.nl:
Hoewel KPN nu officieel reageert op het advies, moet nog een definitief besluit worden genomen over het doorzetten van de plannen. Volgens bronnen binnen KPN gebeurt dat waarschijnlijk voor 1 oktober. Er wordt niet gewacht tot nieuwe ceo Dominique Leroy per 1 december aantreedt.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 25 13 sep 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 jun 2019
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019