obey-robots.txt
23 April 2019, 06:25
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Einde XS4ALL?

rhuijben
bring schreef:

Dat is niet zo vreemd, die reclame blokken koop je maanden van te voren in, dus eenmaal gekocht en betaald, worden ze gewoon volgens schema uitgezonden. Dat weer intrekken kost geld, dus dan maar gewoon het schema laten afdraaien.

Bovendien blijft XS4ALL voorlopig nog gewoon bestaan, het is niet alsof het bedrijf of merk ineens verdwenen is.



Die inkoop gaat wel over maanden, maar tot op een laat moment mogen ze de advertentie zelf nog aanpassen dus dat had KPN nog kunnen doen. (Volgens sommige artikelen worden de Xs4all advertenties toch al ingekocht door het moederbedrijf) Ik vermoed dat ze op korte termijn nog niet te veel willen veranderen, maar puur de plannen voor de middellange termijn bekend gemaakt hebben.
Gewijzigd door rhuijben op 17 januari 2019, 09:47
 
tubejack
Leesvoer http://www.spaink...marketing/
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink
 
Tiidmasine


Thanks !! Sterk stuk wat de spijker hard op de kop raakt.
 
Croix1
Mijn all-in-one uitgebreid met een mobiel abonnement via Xs4All bij KPN. In het proces om mijn mobiele nummer te behouden in dat nieuwe abonnement heb ik kennis kunnen maken met de Service van KPN. Ik heb in totaal 7 verschillende mensen gesproken die me 7 verschillende 'oplossingen' aandroegen, waarbij er mij formulieren werden gestuurd die niet meer in gebruik bleken te zijn, kortom een rampspoed van weken.
Uiteindelijk werd de zaak 'opgelost'. Dat wil zeggen dat de termijn niet overeenkwam met wat ik besteld had, noch de contractduur en als klap op de vuurpijl stond mijn nummer op wonderbaarlijke manier op naam van een mij volstrekt onbekend persoon. Bewijsstukken van dit alles in mijn bezit.

Is dit de 'service' waarop ik me moet voorbereiden als xs4all overgaat in KPN?
 
tubejack
Toestel gekocht in KPN winkel, erg goed geholpen. Thumbs Up Mijn oude prepaid 06 nummer kon overgezet. Kreeg via SMS bericht en een dag later kon ik al het nummer weer gebruiken. Toevoegen van KPN compleet was een fluitje van een cent via mijnxs4all

Met die "service" zit het m.i. wel goed bij KPN en dat hoor ik ook van vele anderen die internet/telefonie en TV afnemen van KPN.

Het verschil tussen KPN is alleen dat XS4ALL een eigen data center met eigen apparatuur en eigen toegang tot diverse back bones. Ze maken enkel gebruik van de glas en DSL lijnen van KPN.

Ook een eigen NO-break installatie. Tijdens een grote stroomstoring vorig jaar in Amsterdam bleef het internet van XS4ALL gewoon werken, dat van KPN viel uit...
Hier in Zaandam hebben we er niets van gemerkt....Bye-happy
Gewijzigd door tubejack op 18 januari 2019, 09:43
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink
 
roymarja
Ach, zo heeft een ieder zo zijn/haar ervaring(en) met hun provider....
Een kennis van me in Groningen heeft, bij gebrek aan vertrouwen in Voip, speciaal een analoge lijn naast zijn KPN-internetabo genomen.
Jullie raden het zeker al?
Die (ooit)betrouwbare lijn is nu uitgevallen en Volker Wessels komt pas over een week om de kabel uit te graven.
Je zal toch maar bejaard- en afhankelijk van een alarmlijn zijn!
Opmerkelijk: mobiele verbindingen lijken nooit down te gaan, zo is mijn ervaring!

B.t.w.: het "wij" gevoel m.b.t. onze provider roert me.
Ouderwets eigenlijk
 
chrisvi
Hier precies omgekeert XS4all lag er ook uit en KPN was er al weer in en wij hebben nog uren moeten wachten
 
chrisvi
Hier 2 Kpn mobiele abonementen, was afkomstig van Vodafoon. KPN heeft alles perfect geregeld en zelf XS4ALL op de hoogte gebracht dat de winst van all in one op de dag van verhuizing naar kpn inging.
 
tubejack
chrisvi schreef:

Hier precies omgekeert XS4all lag er ook uit en KPN was er al weer in en wij hebben nog uren moeten wachten


Misschien was ik niet duidelijk genoeg, het gaat om de verschillen tussen het datacenter van KPN en XS4ALL.
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink
 
tubejack
leesvoer https://www.paroo...~a4621652/
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket 2 07 februari 2019, 13:23
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen 2 01 februari 2019, 10:29
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
XS4ALL WebTV TV Problemen 5 23 september 2018, 10:30
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening TV Problemen 2 22 september 2018, 21:13
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| pe0mot03:40:06
| jo04:56:25
| tubejack06:29:39
| rhuijben06:37:34
| chefke07:43:33
| gerbenh08:00:24
| chrisvi08:09:43
| _Bastiaan_08:49:48
| hans12309:02:32
| RonWitman09:38:10
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.