obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
Dutch Viking
Tot zo ver de klantvriendelijkheid van KPN - daar hebben we als XS4ALL-leden dus 'veel' van te verwachten.....

Marcel
Dat doet de KPN al tientallen jaren en het is ook bekend. Nu is het opschift aanwezig vsn de zijde van de KPN.

De monopolisten moeten de kettingen worden aangelegd en hun infratructuur tegen redelijke prijzen ter bescikking stellen als dat technisch mogelijk is.

Kijk naar T-Mobile alleen nog to 100 M/bit te aanbieden op glasvezel van de KPN.

Gieter

Marcel wrote:

Kijk naar T-Mobile alleen nog to 100 M/bit te aanbieden op glasvezel van de KPN.

Ik heb gekeken. ik kan daar 1000Mb/s krijgen op mijn kpn glasvezel, volgens hun site.

wil
Freedom heeft weer een nieuwsbrief. Pair Bonding gaat 12,50 per maand extra kosten. Omdat het aansluiten erg kostbaar is en tijd kost, worden voorlopig alleen founding members met een al bestaaande pair bonding op hun adres overgezet.

Marcel
Nope, als je op het KPN netwerk zit dan krijg je maar 100 M/bit:

Op adres nummer, woonplaats is Internet beschikbaar met een verwachte maximumsnelheid van 100 Mbit/s downloaden en 100 Mbit/s uploaden beschikbaar.

Heb nu 500 van Xs4all.

T-Mobile wil niet de hoofdprijs betalen aan de KPN voor glasvezel 200 en 500.

Marcel

wil wrote:

Freedom heeft weer een nieuwsbrief. Pair Bonding gaat 12,50 per maand extra kosten. Omdat het aansluiten erg kostbaar is en tijd kost, worden voorlopig alleen founding members met een al bestaande pair bonding op hun adres overgezet.

Dat is dan 47,50 + 12,50 en dat maakt € 60 p/m. Snelheid bij mijn kennis is bonded minder dan 50 M/bit.

Dat is € 14,- p/m meer dan nu bij Xs4all/KPN. Hij zal dan bonding moeten opgeven en overgaan op een VDSL verbinding.

Hij zal wel balen want hij is van het begin bij Freedom en nu kan hij wel meteen bonding krijgen maar het kost een flinke duit extra. Hij zal dan na een tijdje moeten over gaan op VDSL om zo € 12,50 p/m te besparen.

Tjonge wat heeft glasvezel toch een boel voordelen. ;-)

wil
Ik heb geen pair bonding meer nodig maar xs4all/ kpn weigert de pair bonding te verwijderen op mijn verzoek. Snelheid enkel en bonded koper is nu gelijk 200 Mbit/s op mijn adres.

Tiidmasine
Als ik het goed begrijp zijn we ook "verlost" van het geintegreerde mobiel internet. Wat ik nog mis is de info over wel/geen vast ip-adres !

bart125
ik ga weg bij ons is glas aangebracht door E-fiber. Smile

Maar kreeg toen e-fiber dat melden aan xs4all
zwart op wit aanbieding van xs4all waarin newzilla en mobiel internet met namen worden genoemd als voordeel van een verlenging bij hun.

Nu is newzilla een expirimentele dienst die al heel lang loopt en waar je niet echt recht op hebr.
Maar het mobile internet is dat niet dat is gewoon onderdeel van je contract en die kunnen zij niet zomaar eenzijdig stoppen

wil
Nu al 2 x mail gestuurd naar helpdesk Freedom. Maar geven maar geen antwoord of KPN in de wijkkast wat moet veranderen om mijn pair bonding te veranderen in een enkele verbinding.
Helpdesk xs4all geeft aan dat ze nooit een pair bonding gaan terugzetten naar enkel. Ik wordt hier niet wijzer van. Raak het vertrouwen in zowel xs4all en freedom kwijt

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afbouw XS4ALL Algemeen : 2 15 feb 2020
Blog XS4ALL over XS4ALL, KPN en Freedom Internet: alternatieve antwoorden Algemeen : 2 20 nov 2019
Fritz!Box 7590 Nederlands Xs4all Fritzbox : 26 06 nov 2019
Kan xs4all emailhosting doen voor mijn eigen domein Algemeen : 4 23 jun 2019
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 jun 2019