obey-robots.txt
22 April 2019, 20:11
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken

"display name" bij inkomende nummers

astridv
Ik heb een fritzbox 7360, en wil aangeven voor welk nummer gebeld wordt (ik heb 2 bedrijven op 1 fritxbox). Zowel mijn fritbox als mijn handset ondersteunt deze functie, maar hij lijkt uitgeschakeld? Is dat bij xs4all gedaan?

Dit is PRECIES waarom ik ovegestapt ben van ISDN van kpn naar xs4all. Het is best een drama als dat niet blijkt te kunnen Sad(

astridv voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gondelier
Het is mogelijk om twee Dect telefoons aan te sluiten, moet niet zo moeilijk zijn. Deze telefoons zo instellen dat ze elk met hun eigen inkomende nummer overgaan.
Overal hangen klokken,
maar niemand heeft de tijd !!

astridv
Nee dat kan. Maar ik wil toch niet per nummer een aparte telefoon moeten gebruiken? Dan staan er straks drie per buro.

pe0mot
astridv schreef:

Ik heb een fritzbox 7360, en wil aangeven voor welk nummer gebeld wordt (ik heb 2 bedrijven op 1 fritxbox). Zowel mijn fritbox als mijn handset ondersteunt deze functie, maar hij lijkt uitgeschakeld? Is dat bij xs4all gedaan?

Dat kan.
Heb hier VOIP van een andere provider, maar bovenin de DECT handset staat het nummer of naam van de gebruikte lijn en daaronder de beller.
Moet je wel een naam/nummer invoeren bij "Internal Telephone Number in the FRITZ!Box*"

astridv
ik zie het nu, die setting is niet beschikbaar omdat xs4all een standaardkeuze is in de dropdown. Daarmee verandert wat je kan invullen. Dusssss, het ligt aan xs4all Smile. Hop naar de helpdesk dan maar.

pe0mot
astridv schreef:

ik zie het nu, die setting is niet beschikbaar omdat xs4all een standaardkeuze is in de dropdown. Daarmee verandert wat je kan invullen. Dusssss, het ligt aan xs4all Smile. Hop naar de helpdesk dan maar.

Misschien de standaardkeuze niet gebruiken maar met de hand alle keuzes invullen. Op de website staat sip.xs4all.nl als SIP adres. Nu alleen de inloggegevens nog :-)

pe0mot
pe0mot schreef:

astridv schreef:

Misschien de standaardkeuze niet gebruiken maar met de hand alle keuzes invullen. Op de website staat sip.xs4all.nl als SIP adres. Nu alleen de inloggegevens nog :-)

Als dat niet kan, je nummers omzetten naar budgetphone.nl. Heb ik al meer dan 12 jaar. Prijs is het zelfde, service is top!

astridv
dank, daar ga ik achteraan!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '"display name" bij inkomende nummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
MAC adressen en IP nummers ipv naam in 1750E Fritzbox 4 29 november 2018, 17:20
"orphan" geplande serie opnames TV Problemen 1 05 november 2018, 13:05
"all your ports are belong to us" ??? Klacht over XS4ALL 3 20 oktober 2018, 18:14
reclamecampagne "Bereik meer" Klacht over XS4ALL 1 24 februari 2016, 16:38
Meer dan 1 "access profile" per toestel mogelijk? Fritzbox 1 22 december 2014, 20:18
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Dutch Viking00:35:10
| grimson00:46:52
| meppele00:57:11
| RonWitman01:27:19
| fmrama02:45:29
| rheinen103:12:22
| GL2814-103:12:35
| tubejack03:24:33
| PeterXS03:28:03
| gerbenh03:33:30
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.