obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen inkomende telefoongesprekken.
keira
Sinds januari heb ik van xs4all;i.v.m. overgang naar ander abonnement, de fritzbox 7360 gekregen.

In het begin geen problemen met in- en uitgaande telefoontjes.
Edoch,sinds een week of 2 krijg ik geen inkomende telefoontjes, telefoon gaat niet over en geen lampje van gemiste oproep.
Uitgaande telefoontjes is geen probleem.

Het rare is , dat het niet constant is , de ene keer krijg ik wel een binnenkomend telefoontje en andere keren weer niet.

Al uren met de helpdesk van xs4all gebeld , maar tot op heden heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb een siemens gigaset C300 en met een kabel aangesloten op FON 1.

Ik hoop , dat iemand hetzelfde probleem heeft gehad en hopelijk een oplossing voor mij heeft.

Alvast bedankt.
 
fmrama
Hallo,
Zie je wel dat de telefoontjes geregistreerd worden bij xs4all bij inkomende gesprekken.
Het kan aan de telefoon liggen.
Ik had het met een panasonic elke 5 weken was het raak. Na even reset deed ie het weer.
Een nieuwe gekocht en hij deed het weer.
Het is natuurlijk een paardenmiddel, je zou even kunnen kijken of je een tijdje van iemand een telefoon zou kunnen lenen of anders toch een nieuw aanschaffen.

Vr.gr.
 
keira
bedankt,ga mij ook maar eens in de telefoon verdiepen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen inkomende telefoongesprekken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
LAN maakt geen internetverbinding FB7581 Fritzbox : 2 29 sep 2020
Geen verbinding 5Ghz Repeater met (oude) Apple apparaten Fritzbox : 7 31 mrt 2020
Advertentie