obey-robots.txt
20 April 2019, 20:57
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Net een week klant, krijg nu al spijt

Marcel
Hopelijk weet die het aan te passen in de POP zodat het TV signaal bij jou er bijgezet wordt.

Reggefiber is overigen ook 100% eigendom van de KPN en die naam wordt nog niet ver-kpn-ed.
 
ckong
En nu lijkt de Fritz!WLAN repeater ook de geest te hebben gegeven! Tenminste, als ik op de userinterface wil inloggen krijg ik een bijna blaco scherm met alleen een klein beetje tekst "A simple html+cgi example" met daaronder twee velden om een first number en een second number in te voeren. WTF.

Factory reset van dit kastje helpt ook niet en WPS schijnt ook niet te werken. Tenminste, als ik de WPS knop indruk totdat het WLAN ledje knippert en vervolgens de WPS op de F....box indruk, gaat de WLAN led op de F...box uit en blijft uit en ik heb dan dus helemaal geen wifi meer. 2e keer WTF. De Wlan led op de F...repeater blijft onderussen vrolijk doorknipperen. Er gaan ook geen leds branden die de sterkte van het wifi signaal aangeven (logisch, want door één keer op de WPS knop op de F...box te drukken schakelt het wifi uit).
 
Gondelier
ckong schreef:

En nu lijkt de Fritz!WLAN repeater ook de geest te hebben gegeven! Tenminste, als ik op de userinterface wil inloggen krijg ik een bijna blaco scherm met alleen een klein beetje tekst "A simple html+cgi example" met daaronder twee velden om een first number en een second number in te voeren. WTF.

Factory reset van dit kastje helpt ook niet en WPS schijnt ook niet te werken. Tenminste, als ik de WPS knop indruk totdat het WLAN ledje knippert en vervolgens de WPS op de F....box indruk, gaat de WLAN led op de F...box uit en blijft uit en ik heb dan dus helemaal geen wifi meer. 2e keer WTF. De Wlan led op de F...repeater blijft onderussen vrolijk doorknipperen. Er gaan ook geen leds branden die de sterkte van het wifi signaal aangeven (logisch, want door één keer op de WPS knop op de F...box te drukken schakelt het wifi uit).


Verbind de repeater 1750E RECHTSTREEKS met een UTP-kabel aan de computer.
Start de webbrowser op en tik daar:
http://fritz.repeater
Dan kom je in de interface van de repeater 1750E.
Stel taal en land in.
En verder spreekt de rest voor zich.
Overal hangen klokken,
maar niemand heeft de tijd !!
 
ckong
Dank je. Ik had de repeater al via een UTP kabel aan de router verbonden. En ik zag in het home netwerk overzicht dat er een IP conflict was, ik heb één apparaat in mijn netwerk een vast IP adres gegeven en om één of andere reden kende de router bij een factory reset van de repeater datzelfde IP adres aan de repeater toe. Anyway, ik heb alle apparaten weer een factory reset gegeven en deze keer hou ik maar de standaard IP range van XS4All aan voor het interne netwerk. Ik kan de interface van de repeater nu weer benaderen. Smile
 
Gondelier
ckong schreef:

Dank je. Ik had de repeater al via een UTP kabel aan de router verbonden. En ik zag in het home netwerk overzicht dat er een IP conflict was, ik heb één apparaat in mijn netwerk een vast IP adres gegeven en om één of andere reden kende de router bij een factory reset van de repeater datzelfde IP adres aan de repeater toe. Anyway, ik heb alle apparaten weer een factory reset gegeven en deze keer hou ik maar de standaard IP range van XS4All aan voor het interne netwerk. Ik kan de interface van de repeater nu weer benaderen. Smile


Hierboven schrijf ik NIET dat je de repeater met de router moet verbinden, maar aan de COMPUTER.
Overal hangen klokken,
maar niemand heeft de tijd !!
 
Marcel
Met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend Gondelier?

Het woordje "al" geeft aan dat dit gedaan was voor het lezen van jouw bericht.

De oorzaak was toen ook snel gevonden volgens de vraagsreller.
 
ckong
Het is inderdaad zo als Marcel schrijft. Smile
 
ckong
Vandaag is dag 21 van de storing.


Vanochtend is er een monteur van Select Infratechniek geweest, waarschijnlijk aangestuurd door Reggefiber. Hij heeft diverse metingen gedaan en de lijn is picobello in orde. De afstand tot de centrale is blijkbaar 6, 5 km en geeft een 'ruiswaarde' (of zo iets) van 1.56. Daarna een meting aangevraagd die een TX van 6,16 en RX van 11,29 oplevert. Allemaal binnen de norm en volgens hem, en zijn backoffice, heeft een poortwissel geen zin. Sterker, hij hoeft die niet eens aan te vragen want "die krijgt hij toch niet met deze meetwaarden". Hij vertrok met het bericht dat het aan de provider ligt.

Daarna maar weer gebeld met de provider XS4ALL. Die weten het nu inmiddels ook niet meer en geven twee opties:

A. Er moet weer een monteur langs komen omdat het probleem in huis ligt.
B. Ik moet het TV abonnement maar opzeggen en weer opnieuw aanvragen.

Optie A is geen optie want die monteur zou wellicht niet meer heelhuids wegkomen. Blijft optie B over. Diverse medewerkers bij XS4ALL hebben me gezegd dat dit toch echt de beste kans op een snelle oplossing is. Flauwekul natuurlijk, maar ik heb geen keuze. Vandaag wordt dus mijn TV opgezegd en gaan ze een nieuw TV abo aanvragen. Dit is een gekunstelde manier van het realiseren van een poortwissel. Ik krijg dus ook weer 2 kastjes in huis. En ze proberen het voor komend weekeind te regelen. Gaat natuurlijk niet lukken.

En natuurlijk een paar dagen zonder WebTV. En ik zie dat ze gekkigheid uithalen met het mobiele KPN nummer van mijn vrouw want ook die registratie en doorkoppeling naar de KPN is fout gegaan.

Mozes Kriebel, wat baal ik van die amateuristische club zeg. Met een beetje geluk worden ze echt snel opgedoekt en raakt XS4ALL in de vergetelheid. Doei.
Gewijzigd door ckong op 15 april 2019, 13:39
 
Marcel
Als zij hun best doen heb je morgen alles in huis en zou TV actief moeten zijn.

Je kunt wel hard tegen Xs4all aantrapen maar Xs4all zit hier ook vast in het KPN systeem. Zij geven aan dat zij de KPN alleen maar porren is door op te zeggen en een nieuwe aanvraag in te schieten.

Zoals je al gemerkt hebt kun je kont niet keren zonder de KPN te raken.

Xs4all heeft het internet goed voor elkaar en leden zouden ver gaan om dit te zo te houden. Telefonie en TV kan voor mijn part gestolen kunnen worden.
 
roymarja
@ckong: wat heb ik een (gemeende) bewondering voor je geduld!
Ik had al lang het bijltje er bij neergegooid.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437 Klacht over XS4ALL 3 06 november 2013, 14:41
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag Algemeen 11 04 juni 2012, 14:14
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gerbenh00:21:27
| Hippe lip01:10:29
| roymarja02:10:29
| rheinen102:46:16
| Arjan2304:48:37
| PeterXS05:44:24
| Dutch Viking07:27:23
| hans12307:32:43
| Jassy07:40:25
| meppele07:57:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.