obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer gaat het internetsnelheid hier in de wijk omhoog?
Verdugt
Goeiedag,

In januari ben ik van 25GB overgestapt naar 50GB. Dit moest via pairbonding. Echter kon dit niet direct worden aangelegd omdat de bekabeling in de muur is verwerkt. De monteur kon dit niet zelf oplossen en zou er iemand anders langskomen. Ook werd mij toen vertelt dat de wijkverdeler binnen enkele weken naar 100GB zou gaan en dus met pairbonding een snelheid van 200GB kan halen. Aangezien 100GB voor mij genoeg is, heb ik het aanleggen van pairbonding laten gaan. Het abbonement heb ik op 50GB laten staan, met de wetenschap om vervolgens binnen enkele weken over te stappen naar 100gb.

Nu is het nog steeds niet mogelijk om het Smart pakket te selecteren en zie ik dat er voor de komende 2 maanden niets qua upgrades of werkzaamheden staat ingepland hier in de wijk. Wanneer komt er eindelijk een hogere snelheid? Ik betaal nu ook voor MB's die ik helemaal niet kan halen (max 26MCool.

Ik woon op de Nobelstraat in Rotterdam Noord.

Groet,
Verdugt
 
Marcel
Kijk zelf waneer het zover is en of het nog gaat gebeuren.

Laat je ogen afdwalen naar rechts en kijk oner het woord Shoutboxen klik de link onder mijn naam. Voer jouw postcode en huisnummer in en kijk wat nu kunt krijgen en of er een update in de planning staat.

Toch zelf gespiekt. Je zit nog op de telefoon centrale en niets in de planning. Als je meer snelhied wil hebben en het kost niets extra dan kun nu bonding nemen (laten aanleggen).

Als van plan bent om naar Freedom te gaan dan juist geen bonding nemen.

De KPN zwalkt van de ene kant van de weg naar de andere kant. Dan is het glasvezel dan weer koper en dan weer glasvezel. Ondertussen zit de klant te wachten wat het nu gaat worden.
Gewijzigd door Marcel op 14 april 2020, 12:18
 
RuudvanMunster

Marcel schreef:

Kijk zelf waneer het zover is en of het nog gaat gebeuren.

Laat je ogen afdwalen naar rechts en kijk oner het woord Shoutboxen klik de link onder mijn naam. Voer jouw postcode en huisnummer in en kijk wat nu kunt krijgen en of er een update in de planning staat.

Toch zelf gespiekt. Je zit nog op de telefoon centrale en niets in de planning. Als je meer snelhied wil hebben en het kost niets extra dan kun nu bonding nemen (laten aanleggen).

Als van plan bent om naar Freedom te gaan dan juist geen bonding nemen.

De KPN zwalkt van de ene kant van de weg naar de andere kant. Dan is het glasvezel dan weer koper en dan weer glasvezel. Ondertussen zit de klant te wachten wat het nu gaat worden.


Bedankt voor dit linkje! Want KPN-FourStack wil weer eens niet werken. Daar stond nog net op 24 april dat mijn snelheid op die datum is verhoogd naar 215 Mbits/s (bonded). Maar XS4ALL weet nog steeds van niets. En nu zie ik dat op de XS4ALL Fourstack het ook staat.... Ben benieuwd hoe lang ze nog nodig hebben...
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer gaat het internetsnelheid hier in de wijk omhoog?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 feb 2020
Wifi traag wanneer TV ontvanger aan staat XS4ALL met eigen modem/router : 4 14 feb 2019
Wat gaat XS4all doen met klanten op RFC1483 verbinding. Algemeen : 3 21 jul 2011
Internet Lite snelheid omhoog van ‘tot 16 Mbit/s’ naar ‘tot 20 Mbit/s’. Algemeen : 1 08 feb 2011
Advertentie