obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
combinatie xs4all en ziggo
rhk22
Hallo, ik een xs4all adsl verbinding die binnenkomt via de fritz box, waarop een wifi netwerk draait. Daarnaast heb ik een ziggo verbinding. Ik zou graag beide verbindingen willen combineren, zodat ik één wifi netwerk thuis heb, en de bandbreedte van beide providers kan gebruiken. Kan zoiets, en gaat het werken? Welke hardware heb ik dan nodig?
 
PF0T
> Kan zoiets, en gaat het werken? Welke hardware heb ik dan nodig?
Ja dat kan, middels een load balancing router, met twee WAN poorten.
Je hebt (minimaal) de volgende functionaliteit nodig (nog niet op hardware gemapt) 1) ZIGGO modem, 2) VDSL modem, 3) load balancing router, 4) Wireless Access Point(s).

Mbt. de hardware, bijvoorbeeld een DrayTek2862Bn samen met het ZIGGO modem, kan dit, maar om dat werkend te krijgen moet je wel een beetje (of meer dan dat) weten waar je mee bezig bent... en goedkoop is het ook niet.

Ik vraag me af of je hier wel tijd en moeite in moet willen steken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'combinatie xs4all en ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie