obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
catchall email
PE1RDW
Binnenkort komt de catchall functie van email te vervangen, omdat ik veel meer dan 10 adressen heb onder mijn demon.nl adres werkt de standaard oplossing van aliassen niet transparant, ook het draaien van je eigen email server werkt straks niet meer onder een demon of xs4all domein.
Dit betekend dat ik voor elke veelvoud van 10 een nieuwe mailbox moet aanmaken, volgens de helpdesk is dit tot 15 gratis maar dan heb je met thunderbird emails die verspreid staan over meerdere accounts.
Weet iemand een mogelijkheid om toch een linux mailserver te draaien die via pop3 de berichten ophaalt en alle accounts weer samen voegt tot 1 catchall?

Andre.
 
sciurius
Met een tool als fetchmail kun je verschillende POP/IMAP accounts 'leegtrekken' en je bepaalt zelf waar je de mails aflevert.

Ik lever ze af bij een dovecot server, die met een sieve de mails weer verdeelt over IMAP folders zodat bv. nieuwsbrieven gescheiden worden van persoonlijke mail.
 
PE1RDW
Dank, heb mijn huiswerk voor de komende maand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'catchall email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Email gebruik via nieuwe site Wat ontbreekt er op dit forum? : 3 29 jul 2015
email bij missed call ? Algemeen : 1 28 aug 2010
Advertentie