obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Siemens C450 IP via modem
Wim
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Ik heb een abo bij Hetnet en heb altijd met mijn Siemens modem SX552 probleemloos kunnen bellen via Voibuster met deze telefoons.
Nu echter heb ik een ander modem gekregen (Thomson TG789vn) en de Sip poort 5060 blijkt door de KPN te zijn dichtgetimmerd op mijn nieuwe modem.
Ik kan dus geen gebruik meer maken van deze telefoons in combinatie met Voipbuster.
Diverse telefoontjes naar de helpdesk en klantenservice hebben mij doen besluiten om te zien naar een andere provider waar ik dit probleem niet heb.
Mijn vraag: is op het Fritzmodem de poort 5060 opengesteld voor telefoonverkeer of wordt deze ook inwendig geblokkeerd zoals bij KPN?

Met vriendelijke groet,

Wim
 
Wim
Dank voor de snelle reactie.

Voor mij is het nu duidelijk wat te doen.
KPN eruit in XS4ALL erin!
Ondanks dat XS4ALL ook een KPN dochter is, snappen die tenminste wat hobbyisten willen.

Dank voor het antwoord,

Wim
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Siemens C450 IP via modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
7583 VDSL - Admin timeout zetten voor modem portal Fritzbox : 7 26 sep 2021
Draytek Vigor 167 DSL Modem - info and cautions XS4ALL met eigen modem/router : 1 13 jun 2021
Fritz!Box to act as DSL Modem Only? Fritzbox : 8 17 apr 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Advertentie