obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
McAfee 2011 laat zich niet activeren
ConsultPlus
Ik heb McAfee 2011 2x opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf een 'activering mislukt' probleem houden.

Ik heb het verwijdertool gebruik voorafgaand aan de 2e installatie maar dat heeft blijkbaar niet geholpen.


Iemand een suggestie?

Bedankt alvast!
 
feplas
Gewoon Avast gebruiken. Is ook gratis en minder complex en log, maar wel zo goed zonder.
 
ICTijn
Herken dit heel goed. Meestal werkt het prima, vooral de nieuwe versie van McAfee. Maar laatst had ik ook een pc (xp, 384MCool en die wilde echt niet activeren. Wat ik ook probeerde incl verwijdertool, handmatige schoonmaak van register etc.

Heb uiteindelijk mijn toevlucht gezocht bij Avast, waar ik overigens al jaren erg goede ervaringen mee heb. Ben benieuwd naar versie 6.0
 
mathari
Mcafee Removal Tool ( mcpr ) Downloaden en gebruiken bied de oplossing.
In het register blijven meestal gegevens rondhangen die verwijdert moeten worden. MVG
 
ICTijn
Die had ik al gebruikt. Uiteraard! Overigens, zelfs nĂ¡ gebruik van een actuele MCPR vond ik nog allerlei restanten, in zowel register als op schijf. Ook die dus verwijderd. Zonder resultaat.
 
joostmaghetweten
Had zelfde probleem met activeren, totdat ik mij aanmelde met ...@xs4all.nl e-mail adres.
Mijn password van voorgaande jaren (die gekoppeld is aan een ander e-mail adres) was onveranderd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'McAfee 2011 laat zich niet activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Arris 2952 luistert (luisterde) niet Algemeen : 7 22 okt 2020
Advertentie