obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Televisie van XS4ALL introductie
CMolenaar
Het ligt ook aan de capaciteit in/tot de centrale en wijkkast van KPN, maar xs4all had dit moeten checken voordat ze blindelings contracten afsluiten op locaties waar dit helemaal niet haalbaar is.
Kpn monteur gaf zelf ook aan dat vanuit kpn ze voor bijvoorbeeld mijn locatie dit niet eens aanbieden ivm capaciteit. Xs4all had dit beter moeten borgen.
 
decbbe9015

Quote

petravisser schreef:
Ben sinds woensdagochtend de ongelukkige bezitter van het tv pakket via xs4all. Al 5 dagen niets anders
dan ellende. Gemiddeld elke 10 minuten valt het beeld stil. contact opgenomen met xs4all want ik wilde
er gelijk weer vanaf maar dat ging niet zomaar!!! Volgens xs4all moet het modem wennen (????)
we zijn inmiddels 5 dagen verder maar er is nog helemaal niets veranderd. Met dit wanproduct zit
xs4all toch echt fout. Ik heb al jaren internet via xs4all maar dit gaat klanten kosten. Ik ben in elk geval
behoorlijk pissig.


Er moet inderdaad wel iets gebeuren als"wennen"; omdat IPTV ook bandbreedte kost wordt er softwarematig eerst geƫxperimenteerd met je verbinding in de eerste dagen dat je TV hebt (gemiddeld 10 dagen volgens de helpdesk). Daarbij heb je een aantal dagen een langzamere internetverbinding die dan stapsgewijs wordt verhoogd, tot de snelste verbinding is gevonden binnen je abonnement die stabiel is. Ik zou verwachten dat je beeld dan niet alleen haperend gaat, maar je internet ook langzamer is.
Zelfs als het na 10 dagen nog niet klaar is zou het in ieder geval minder erg moeten zijn, zo niet kan alleen de helpdesk je helpen.
 
BorSpil
Waarschuw vrienden en bekende geen TV van XS4All te nemen!!!
Je weet namelijk niet wat je krijgt, maar zit daar dan wel een jaar aan vast.
De informatie op de site van XS4All wordt bewust heel vaag gehouden. Dat heeft een juridische achtergrond; ze hebben je immers nooit iets beloofd!
Ik krijg bij klantenservice te horen dat ik volgend jaar april pas van TV van XS4All af kan, hoewel ik dacht dat ik een beter product kreeg dan via Ziggo. Zo dacht ik dat ik een programma kon kijken, terwijl ik een ander kanaal opneem. Niet dus. Zo dacht ik dat ik programma's kon terugkijken via Programma Gemist. Niet dus, of zeer beperkt.
Als ik pas over een jaar van TV van XS4All af kan gaat niet alleen TV eruit, maar alles van deze provider. En wat mij betreft is XS4All voor het laatst uitgeroepen tot beste provider van het jaar!!

NB: sommige klanten kunnen wel een programma kijken terwijl ze een ander programma opnemen. Dit lijkt echter willekeurig. Ik heb genoeg bandbreedte (15,5 Mbits/sec) en een standaard pakket, dus geen HD. Zoals ik dus zeg, je weet van tevoren niet wat je krijgt, maar opzeggen kan pas na een jaar...
 
Ralph van der Vliet
Ook hier sinds een week of 4 de bezitter van internet TV van XS4all. Klant van Xs4all sinds 1997 en tot een maand geleden geen problemen, en tevreden met de service.

Disconnectie is nu ook aan de orde van de dag. Geen TV geen telefoon en geen internet. Vorige week donderdag klacht ingediend, met het verzoek de boel weer op te heffen, en terug te brengen naar de situatie voor 4 weken geleden. Hedenorchtend reactie ontvangen van XS4all:

Hartelijk dank voor uw bericht.

U ervaart een symptoom welke een van de mogelijke gevolgen zijn van een
probleem welke ons bekend is.

XS4ALL levert internet via het netwerk van Bitstream, onderdeel van KPN
telecom. Om iTV te leveren moeten klanten op een type centrale
aangesloten zijn, de ISAM centrale. Men gebruikt in deze centrales
verschillende kaarten waaronder de NVLT-C met een chipset van Ikanos.

Deze chipset bevat een fout. Wanneer deze tracht te communiceren
middels de ADSL2+ standaard op de ADSL (1) frequentie is de impedantie
niet optimaal. Zodoende valt de lijn uit. Dit interpreteert DLM als een
instabiele lijn waardoor deze niet een hoger profiel aanneemt. DLM kan
helaas niet manueel aangepast worden.

Men weet hier al enige tijd een oplossing voor maar deze is voordat wij
iTV gingen leveren niet gecommuniceerd. Om deze reden zijn wij nu met
hoge spoed een aanpassing aan het maken in de Firmware van onze modems
die ervoor moet zorgen dat het modem rekening houdt met deze
tekortkoming.

Deze firmware is inmiddels beschikbaar maar moet in samenwerking met
onze helpdesk geinstalleerd worden. Om deze reden verzoek ik u dringend
telefonisch contact met ons op te nemen.

Als u nog vragen heeft, dan hoor ik dat graag van u.

*********************
Tamelijk slordig dat je dit eerst moet ondervinden. Ik had een van XS4all een wat proactievere houding verwacht. Iemand ervaring met deze firmware update?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Televisie van XS4ALL introductie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie