obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Uitstekende dienstverlening: klacht spoedig verholpen
cadat
Context: verhuizing van InterNLnet naar XS4ALL (van een pakket Glasvezelinternet 20 Mbps + telefonie, waarde 45 euro naar een pakket Glasvezel100 Mbps + TV + telefonie, waarde 75 euro)
Probleem: medewerker van XS4ALL had mij verteld bij mijn verhuizingsaanvraag dat *alle* behandelingen (zowel juridische dan technische) door XS4ALL verricht zouden worden. Wat blijkt vandaag bij contact met InterNLnet? Alleen de telefonie was voor mij opgezegd. Ik moest zelf opzeggen Internet bij InterNLnet (1 maand termijn). Bij gevolg: ik moet nog de maand juni bij InterNLnet betalen terwijl ik bij XS4ALL zit.
Oplossing: Van XS4ALL krijg ik in juli de helft van mijn abonnement bij XS4ALL terugbetaald.

Conclusie: ik ben blij :-) Het gaat mij in dit geval niet om het geld maar om het feit dat XS4ALL een probleem herkent en een redelijke oplossing biedt. Proficiat!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitstekende dienstverlening: klacht spoedig verholpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klacht over beloofde snelheid Klacht over XS4ALL : 5 29 aug 2014
Klacht over webhosting xs4all Klacht over XS4ALL : 1 15 apr 2013
klacht mbt storing, en afhandeling Storing : 1 24 mrt 2011
Advertentie