obey-robots.txt
20 April 2018, 18:47
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [142 stemmen]
79% [142 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [10 stemmen]
6% [10 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [23 stemmen]
13% [23 stemmen]

Stemmen: 179
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Steun ons
Onlinekabelshop
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Uitstekende dienstverlening: klacht spoedig verholpen

cadat
Context: verhuizing van InterNLnet naar XS4ALL (van een pakket Glasvezelinternet 20 Mbps + telefonie, waarde 45 euro naar een pakket Glasvezel100 Mbps + TV + telefonie, waarde 75 euro)
Probleem: medewerker van XS4ALL had mij verteld bij mijn verhuizingsaanvraag dat *alle* behandelingen (zowel juridische dan technische) door XS4ALL verricht zouden worden. Wat blijkt vandaag bij contact met InterNLnet? Alleen de telefonie was voor mij opgezegd. Ik moest zelf opzeggen Internet bij InterNLnet (1 maand termijn). Bij gevolg: ik moet nog de maand juni bij InterNLnet betalen terwijl ik bij XS4ALL zit.
Oplossing: Van XS4ALL krijg ik in juli de helft van mijn abonnement bij XS4ALL terugbetaald.

Conclusie: ik ben blij :-) Het gaat mij in dit geval niet om het geld maar om het feit dat XS4ALL een probleem herkent en een redelijke oplossing biedt. Proficiat!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitstekende dienstverlening: klacht spoedig verholpen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Klacht over beloofde snelheid Klacht over XS4ALL 5 29 augustus 2014, 19:13
Klacht over webhosting xs4all Klacht over XS4ALL 1 15 april 2013, 21:41
klacht mbt storing, en afhandeling Storing 1 24 maart 2011, 21:07
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| uroeder00:09:33
| RobEdith00:12:14
| hkoster101:58:38
| fwteb05:33:18
| Walter2305:44:22
| chefke06:44:19
| Marcel07:08:48
| jo07:53:17
| meppele10:17:07
| Access11:33:32
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.