obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
stilstaand tv beeld
natnek
Dag allen,

Misschien kunnen jullie wat advies geven,

Ik heb glasvezel TV en internet 50mb sinds januari 2012. Ik heb twee motorola ontvangers, fritzbox7390 en alles is aangesloten met behulp van die devolo stekkers. De eerste maanden totaal geen probleem. snel internet, beide tv's perfect beeld.
Nu heb ik de tv naar de andere kant vd kamer gezet en heb sinds die tijd problemen met de tv ontvangst.
Een aantal keer per avond blijft het beeld hangen. Afgelopen woensdag met voetbal was het wel heel erg, toen ging het beeld ook op zwart en kreeg de melding dat de zender niet beschikbaar was (nederland 3) voor tientallen seconden.

Wat ik al geprobeerd zijn:
De devolo stekkers gereset.
De ontvangers in fabrieksinst. teruggezet.
De ontvangers omgewisseld.
Modem gereset

Nu zit er een stekker met stekkerdoos in de devolo stekker, kan dat de oorzaak zijn?
Ik weet niet of het andere groepen zijn maar dat zou toch niet uit moeten maken?
Kan ik zelf een utp kabel gebruiken voor de tv beneden en boven de devolo stekkers?
Ik had begrepen tijdens de installatie dat ze de tv ontvangst door meten, daar het aantal mb op stellen en daar bovenop 50mb voor internet bij doen. Kan het zijn dat ze het iets te strak geregeld hebben zodat ik nu data overdracht tekort kom omdat de tv verder van de router af staat dan het eerste half jaar?

Morgen bel ik de helpdesk maar misschien hebben jullie wat advies.

denny
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'stilstaand tv beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Beeld bevriest Klacht over XS4ALL : 12 18 aug 2020
Love nature 4K zwart beeld! Algemeen : 3 08 mei 2020
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 feb 2020
Netflix regelmatig even stilstaand beeld TV Problemen : 1 06 nov 2018
Advertentie