obey-robots.txt
10 December 2018, 10:48
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [167 stemmen]
77% [167 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 216
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Geen DSL verbinding

Co
Sinds gisterochtend 09.00 uur heb ik thuis geen internet verbinding meer.
Ik heb dus gistermiddag de xs4all helpdesk gebeld en die hebben uiteindelijk een ticket aangemaakt om dit probleem door KPN op te laten pakken.

Tot op heden heb ik nog steeds geen internet thuis. Navraag bij de helpdesk leverde het volgende antwoord op:

Op dit moment is uw ticket doorgezet voor verder onderzoek van uw verbinding tot aan
de kabelverdeler. Dit staat gepland voor 12-3-2013. Het onderzoek is dus gaande. Aan
het ticket is een 06 nummer van u verbonden en u zult middels sms updates ontvangen
over de status van dit onderzoek.

Dit houdt dus in dat ik minimaal 1 week verstoken blijf van internet op mijn huis adres. Heel vervelend daar wij geen andere mogelijkheden thuis hebben om internet te benaderen.
Ik ben al heel lang klant van xs4all en kpn en vind het jammer dat service steeds meer op de achtergrond begint te raken.

Heeft iemand anders ook deze problemen?

Gelukkig kan ik op mijn werk wel gebruik maken van internet, misschien komt mij de komende week nog wel een aanbieding tegemoet van een andere provider die zijn klanten niet zo lang laat wachten als de techniek hem in de steek laat.
 
fmrama
Ik begrijp dit soort dingen van xs4all niet. Ze schermen toch zo dat ze nieuwe klanten binnen 1 dag internet kunnen geven. Waarom moeten bestaande klanten dan zolang wachten.
Ik hoop voor je dat het snel is opgelost.
Vr.gr.
 
Co
En sinds gisteravond heeft iemand in de centrale ineens de juiste stekker weer in de socket geplaatst.

08.03.13 21:55:15 Internet connection established successfully. IP address: XX.XXX.XXX.XXX, DNS server: 194.109.6.66 and 194.109.9.99, Gateway: 194.109.5.219, Broadband PoP: dr5.d12
08.03.13 21:55:11 DSL is available (DSL synchronization exists with 39380/5224 kbit/s).
08.03.13 21:54:43 DSL synchronization starting (training).

Voor diegene die de storing heeft verholpen, bedankt
 
fmrama
Mooi dat het weer werkt.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen DSL verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
gastnetwerk activeren betekent geen toeggang meer tot prive netwerk Fritzbox 3 03 november 2018, 23:03
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
Geen controle over volume TV Instelling problemen 4 26 augustus 2018, 20:48
VPN verbinding 2 XS4All locaties Instelling problemen 2 12 juli 2018, 21:13
FritzBox 7581 verbreekt verbinding Fritzbox 7 24 juni 2018, 19:41
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gerbenh00:06:43
| chefke00:37:15
| Dio00:48:31
| harjans00:50:05
| Access00:57:21
| chrisvi01:29:21
| Wim106402:42:11
| RonWitman09:53:22
| sensensens11:43:19
| Dect12:42:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.