obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Hoe snel konden jullie bellen na de omzetting?
Direkt Direkt 80%[4 stemmen]
1-3 dagen 1-3 dagen 0%[0 stemmen]
3-5 dagen 3-5 dagen 0%[0 stemmen]
5-7 dagen 5-7 dagen 0%[0 stemmen]
7-10 dagen 7-10 dagen 20%[1 stem]
10-12 dagen 10-12 dagen 0%[0 stemmen]
14 dagen of langer 14 dagen of langer 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 5
 Onderwerp afdrukken
Er is iets goed mis bij XS4all !!!!!!!
deBozeWolf
Verschrikkelijk gefrustreerd schrijf ik deze klacht aangaande de oplevering van een extra bellen + internet pakket. Op 28 november 2013 de aanvraag gedaan voor de levering van internet (40/4) en bellen (2 nummers meenemen waarvan éé'n zakelijk). Ik kom zelf van een KPN - ISDN lijn af maar XS4all zou de gehele overstap regelen. 30 december zou Guidion langskomen (zoals ook aangegeven in een brief) om alles aan te sluiten. KPN had al op 29 december alles afgesloten!

Hier begint de eerste verassing.

Wat blijkt na installatie ik kan geen binnenkomende gesprekken ontvangen????? wel bellen??? Niet echt handig toch want jullie hebben toch al een maand de tijd gehad om alles in goede banen te regelen. Monteur gebeld met jullie TD en de installatie zou pas 8 januari gereed kunnen zijn. Net voordat Guidion zou komen is de gehele ISDN installatie afgebroken en vervangen door nieuwe toestellen omdat het modem wat ik kreeg geen twee analoge lijnen aankon en jullie XS4all klantenservice ook niet bereid was tegen meerprijs een 7390, welke wel twee FON(analoge) poorten heeft, te leveren (snap ik ook nog steeds niet). Zakelijk kan mij ook niemand meer bereiken en moet ik maar de hoop hebben dat ze mijn GSM nummer ergens kunnen vinden. Een hoop omzet loop ik dus mis door dit gesodemieter.

Mijn voorgevoel is echter nu de waarheid geworden!!!!

Gisteren 8 januari rond 10.00 uur nog maar eens gebeld met jullie "technische dienst"? met de vraag dat het zeker is dat de lijn vandaag zeker wordt omgezet omdat de inkomende gesprekken nog steeds niet binnen komen. Na een aantal keren in de wacht gezet te zijn komt het verlossende antwoord dat ik me niet hoef druk te maken want 8 januari staat als mutatie datum voor de portering en dat de omzetting niet aan een exacte tijd gebonden is (max 18.00). Ik vertelde dat ik er nog steeds niet gerust op was en wilde wel een weddenschap aangaan voor de somma van € 50,00 per dag als het niet geregeld zou zijn. Enfin 18.15 geen telefoon (inkomende gesprekken) .

de tweede verassing

Weer eens gebeld met jullie "technische helpdesk" na wederom 10 minuten in de wacht te staan alvorens er iemand de telefoon daadwerkelijk aanneemt. (S. Harderwijk) Ja , ja , 8 januari staat als "wensdatum" Nee, mejuffrouw alles zou zsm worden omgezet, jullie hebben de portering geregeld!! (S.)Ik zie dat de portering nu op 13 januari is. Ik schoot werkelijk uit mijn slof toen ik dit hoorde dat XS4all dus 14 dagen !!!! nodig heeft om mij weer te laten bellen notabene bij de portering van een zusterbedrijf KPN.

XS4all, hoe gaan jullie mij vandaag aansluiten op jullie telefoondienst want 13 januari is voor mij onacceptabel? Heb KPN gebeld en wisten mij te vertellen dat er NIETS en dan ook NIETS in de weg staat de portering op 8 januari te laten plaatsvinden.

Wie moet er bij jullie een schop onder zijn hol hebben want mijn inziens is er iets GOED mis bij jullie ?????

Ik heb nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik jullie als provider heb gekozen terwijl jullie dan (zogenaamd) goed staan aangeschreven. Het geeft me verschrikkelijk veel frustratie en kost me enorm veel geld en kostbare tijd van alle mogelijke opdrachten die ik nu misloop.

Hoe is het nu in godsnaam mogelijk dat een NIEUWE klant niet direkt telefoon heeft??? nu blijkt 14 dagen moet wachten op inkomende gesprekken????

Ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren alvorens jullie gaan reageren? (dit bovenstaande ook als klacht naar jullie klachtencentrum gestuurd)


De (zéééééééééééééééééééééééééééééééééér) BOZE Wolf
 
fmrama
Ik heb medelijden met je. Ik ben ook klant van xs. Zolang het goed gaat en je verandert niks, dan gaat het goed. Maar owé als je wat laat wijzigen.
Tegenwoordig hebben ze gewoon schijt aan de klant, omdat ze weten dat je niet snel naar een ander gaat. Het gaat daar nl.precies zo.
Veel succes gewenst.
 
roelof
Heb soortgelijk probleem.
Naast internet ook voor tv en bellen overgstapt. Kreeg een brief dat per 10 januari alles (dus ook telefoon) opgeleverd zou zijn. Echter nu blijkt dat per 10 januari inderdaad mijn KPN lijn niet meer werkt, maar dat bellen via x4all ook niet werkt. Volgnes de xs4all helpdesk nemen zij het nummer pas 10-dagen later over van KPN en zeggen dat dit komt door nderlandse regelgeving in combinaite met omzetting van ADSL naar VDSL lijn type. Snap daar niet veel van.
Met KPN gebeld, die zeggen dat XS4all een fout gemaakt heeft, en zullen hun best doen om mijn KPN lijn weer te laten werken to 20 januari. Ben benieuwd.
 
digikorrie
Helemaal mee eens wat een prutsers zeg zijn het geworden
Toen ik alleen internet had geen problemen, maar sinds we glasvezel televisie hebben wat een ellende, de hamer er op zou ik zeggen. Al 2 keer een nieuw ontvanger gehad.
Heelveel moeite en geld gekost om alles te bekabelen omdat alles weggewerkt moet worden ivm de inrichting en nog problemen en nog meer bij HD zenders altijd blokken in het beeld.
En nu alweer 2 dagen niet kunnen opnemen of zelfs helemaal geen beeld

Ik heb gelukkig nog een digitenne abonnement omdat ik dit in mijn auto's gebruik dit werkt gelukkig altijdThumbs Up

Ik ga na meer dan 15 jaar XS overstappen want zij lossen niets voor je op, maar ze schrijven wel elke maand netjes af.
Ik ga nu op facebook maar een anti XS pagina aanmaken in de hoop vele likes te krijgen en deze aantebieden bij XS en de OPTA

Er moet toch een keer iemand opstaan en deze wanpraktijken aanbanden leggen toch Boxing

Maar stoppen met XS is de eerste stap.Clap
 
deBozeWolf
Een kleine update:

Denk maar niet dat ze tussen 8 en 13 januari hebben gebeld. Op 13 januari was er in de loop van de dag ineens de mogelijkheid dat ik weer gebeld kon worden. pfffffff EINDELIJK. XS4all heeft wel een standaard briefje gestuurd dat alles is geïnstalleerd.
Ik denk, laat ik nog eens wat extra checken alvorens ik de vlag ga uithangen. WTF ???? De beloofde internetsnelheid is nog steeds ADSL snelheid (8/1) terwijl ik toch VDSL (40/4) heb besteld. Weer maar eens met XS4all klantenservice bellen. Na wederom zeker 20 minuten in de wacht ( toch niet normaal??) eindelijk iemand aan de telefoon die ik heel het verhaal uitlegde en waarom ik geen 40/4 lijn heb. (Heb je er verstand kom je erachter dat de snelheid te langzaam is maar iemand anders denkt van "zo zal het wel horen")
Helpdeskmedewerker: Euuuhh meneer ik zie het al U heeft inderdaad nog een oude ADSL lijn. Hier is een fout gemaakt en zal het meteen in orde maken. Ik zeg zo van dat is mooi dan is het morgen in orde. Antwoord de helpdeskmedewerker: "nee meneer hiervoor moet fysiek iemand naar de telefooncentrale en duurt gemiddeld 2-3 weken" Ik zeg U houd me voor de gek????? .................................. Niet dus!!!! Ik weer over de rooie ...... Bij mijn portering is dus ALLES misgegaan.

Heb mijn klacht ook maar bij de consumentenbond ingediend (klachtenkompas) en moet zeggen dat deze wel adequaat reageren. Zo goed zelfs dat ze mij kort daarna persoonlijk hebben gebeld en ben daarna ook nog door iemand van XS4all technische dienst gebeld. Ook hij kon niet beloven dat het snel wordt geregeld maar de portering staat nu op 23 januari dat de VDSL in orde zou moeten zijn. Fingers crossed
 
deBozeWolf
laatste Update !

Eindelijk na een hele hoop ellende is op 23 januari de VDSL eindelijk operationeel !! Ook de beloofde VDSL snelheid is 40/4

Hulde niet aan XS4ALL want "daar is iets goed mis" en krijgen van mij "de zeeeeeeeeer koude douche" maar aan de consumentenbond die wel weet hoe met deze klachten om te gaan. Je kan niet weg op dat moment want dan is het leed al helemaal niet te overzien. XS4ALL moet maar eens goed evalueren wat er bij mij nu allemaal is misgegaan en verbeterd kan worden in de interne communicatie en klachtenafhandeling. Als zich dit de beste provider van Nederland mag noemen ????

@Roelof precies zo is het ook bij mij gegaan, je komt gewoon voor het blok te staan en er wordt geen woord over gerept tijdens de aanvraag en briefwisseling dat je nog 10 dagen moet wachten alvorens er weer naar je gebeld kan worden. Bij mij is die nu 4 x opgeleverd!!! 4 x is scheepsrecht. PS kijk ook nog even naar je internetsnelheid want die was bij mij de derde keer nog steeds ADSL (weer zo'n foutje) 8/1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Er is iets goed mis bij XS4all !!!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie