obey-robots.txt
22 Juni 2018, 01:38
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [151 stemmen]
79% [151 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [11 stemmen]
6% [11 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [24 stemmen]
13% [24 stemmen]

Stemmen: 190
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Oplossingstijd internetstoring: 1 maand en counting..

M@@rten
Ik heb VDSL en ruim een maand geleden merkte ik dat af en toe (onregelmatig, maar ik schat gemiddeld 2x per uur) de internetsnelheid zo'n 5 minuten wegzakt naar bijna nul. Sindsdien heb ik hierover zeker 10x de helpdesk gebeld. Gesprekstijd bij elkaar 8 uur; dit komt ook doordat het gemiddeld een kwartier duurt voordat je iemand aan de lijn krijgt.

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Omdat IPTV wel altijd 100% werkt, modem gewisseld is etc., is de conclusie nu dat het probleem ergens tussen de wijkcentrale en XS4ALL ligt.

Ik ben sinds het prille begin van ADSL, zo'n 15 jaar geleden, klant van XS4ALL. Ik had altijd het idee dat XS4ALL hoge kwaliteit levert, en er alles aan doet om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Dit idee is de afgelopen maand volledig weggevaagd. Ten eerste valt het me tegen dat de lijn niet 100% is en dat dat niet door XS4ALL automatisch wordt gedetecteerd. Ten tweede vind ik de helpdesk bedroevend slecht. Lange wachttijden; een medewerker die meerdere keren afspreekt terug te bellen maar dat niet doet; een medewerker die zegt monitoring van de lijn te hebben aangevraagd en waarvan later blijkt dat dat niet is gebeurd; een aantal medewerkers die domweg geen verstand van zaken hebben; etc.

Ik heb altijd voor lief genomen dat XS4ALL duurder was dan concurrenten, omdat ze de beste kwaliteit en support zouden geven. Veel slechter dan dit kan het echter niet worden.
 
M@@rten
Een week geleden een uitgebreide en nette mail gestuurd (naar info@xs4all.nl, op advies van de telefonische klantenservice), waarin ik bovenstaande heb uitgelegd. Ze hebben niet eens het fatsoen te antwoorden.

Mij zijn ze kwijt als klant.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplossingstijd internetstoring: 1 maand en counting..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
port forwarding fritz 7581 werkt na een maand niet meer Installatie problemen 23 22 februari 2018, 19:00
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Marcel00:20:18
| jabesse00:21:25
| Goudripf01:04:19
| richard0101:30:03
| tubejack01:36:04
| Prutser01:43:04
| RuudvanMunster02:37:14
| RobEdith03:04:00
| Satfreak196903:21:59
| ericje03:47:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.