obey-robots.txt
22 Oktober 2018, 11:35
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [162 stemmen]
77% [162 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [31 stemmen]
15% [31 stemmen]

Stemmen: 210
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Diverse websites niet te benaderen

HenkH
Ik kan nu al ongeveer twee weken diverse websites niet benaderen, dit geldt bijvoorbeeld voor rabobank.nl, telegraaf.nl, enz.
Na uit- en weer inschakelen van de Fritzbox heeft het weer even gewerkt, maar inmiddels is het weer bagger en werkt uit- en inschakelen ook niet...
Telefonisch contact met de helpdesk van xs4all heeft geen soelaas geboden, betreffende medewerker vond het maar een vreemd verhaal en kon niets voor me betekenen.

Iemand enig idee wat ik moet ondernemen om van dit hoogst vervelende probleem af te komen? Ligt het aan mijn verbinding (xs4all zegt van niet), of misschien aan de Frirzbox? Iemand ervaring met dit probleem en de oplossing ervan?

B.v.d., Henk

Access
Heeft de Fritzbox een interne firewall? Kun je de firewall op low zetten?
Bij ziggo geeft de ingebouwde hardware firewall van de ubee en cisco modems ook dergelijke problemen zoals je beschrijft. Oplossing is de firewall setting op low te zetten.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

trebor
Ik heb precies hetzelfde: geen rabobank.nl en geen telegraaf.nl en veel sites komen wel door maar extreem traag.

Ik denk dat ik ook weet wat de oorzaak is: een upgrade van mijn FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A naar firmware version 58.04.85, gisteren. SIndsdien doet het probleem zich voor.

Een downgrade kan ik niet vinden. En nu kan ik niet meer bankieren: een tamelijk groot probleem dus.

trebor
Update: opgelost.
Na inloggen via browser op menu van fritzbox (Advanced settings/Internet/Online monitor) op knop Reconnect drukken en de adsl verbinding wordt gereset. Dit loste alles (voorlopig) op.

NB vreemd genoeg hielp het softwarematig resetten van de hele modem en het fysiek aan en uitzetten van de modem dus niet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Diverse websites niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB 7590 verbindt niet vglns profiel 35b Fritzbox 5 22 oktober 2018, 08:28
FRITZ!Box 5490 DNS server werkt niet Fritzbox 9 08 oktober 2018, 11:23
Fritzbox verbonden met een Ziggomodem: Parental Control werkt niet. Fritzbox 2 09 september 2018, 19:56
Probleem benaderen omvormer via fritzbox Fritzbox 3 28 juli 2018, 19:27
FRITZBOX 5490 portforwarding werkt niet Instelling problemen 7 24 juli 2018, 15:52
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jo00:27:09
| chrisvi00:53:18
| jsmith01:03:21
| lsluijter01:09:14
| fwteb01:18:42
| Fritzz01:38:01
| INendels02:05:45
| Wim02:16:13
| chefke02:18:57
| Access02:28:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.