obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Drama overstap en installatie
Tremor
Ik wil dit gewoon even kwijt hoe XS4ALL omgaat met klanten.
Het is een lang verhaal, met leugens, onjuiste informatie en problemen.

Het gaat al fout bij de aanvraag.
Ik heb contact gehad met het callcenter en nadat een aantal van mijn vragen zijn beantwoord besluit ik om over te stappen naar xs4all onder andere door de goede naam.
Uw medewerker noteert mijn gegevens.
Bij dit noteren heb ik mijn achternaam gespeld omdat deze vrijwel altijd verkeerd geschreven wordt.
Klaarblijkelijk maakt uw medewerker dit niks uit want hij heeft deze en daarmee mijn e-mailadres volledig verkeerd genoteerd.
Ik ben dan ook aardig verrast dat ik na een aantal dagen, ik heb nog geen enkele mail of andere informatie ontvangen, een doos van xs4all ontvang met alle apparatuur voor het abonnement.
In deze gegevens zie ik staan dat mijn achternaam volledig verkeerd gespeld is en bel ik met de klantenservice om dit te corrigeren.
Uw medewerker geeft aan dat hij de bevestiging alsnog zal versturen, tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen....
Tevens ontvang ik een brief van Gebr. vd Donk met een datum voorstel voor het vervangen van mijn huidige glasvezelmodem door een nieuwe die geschikt is voor xs4all.
Ik bel het opgegeven nummer en bevestig de afspraak op 23 januari tussen 08:00 en 12:00 en laat ook hier maar weer mijn contactgegevens corrigeren (omdat namelijk ook mijn e-mailadres door de actie van uw medewerker niet klopt).
In deze brief staat ook dat de monteur van xs4all 's middags langs zal komen voor de verdere installatie.

In de week van 19 januari wordt ik gebeld door Guidion en wordt mij een afspraak geboden op 26 januari, ik geef bij het aan dat dit niet acceptabel is, maar er zijn geen mogelijkheden.
Na opnieuw contact met xs4all wordt ik doorverbonden met Guidion en is het mogelijk om op zaterdag 24 januari een afspraak te maken.
Deze afspraak wordt op vrijdag 23 januari verzet van 08:00 naar 09:30 waarna de monteur om 11:15 eindelijk arriveert.

Ook blijkt onze nummer portering niet voltooid te zijn op vrijdag 23 januari maar pas in de loop van 26 januari. Hierover is op 23 januari contact geweest met één van uw medewerkers, deze gaf aan dat de aanvraag liep en dat dit zelf om 1 minuut voor 12 nog omgezet kon worden en dat er afgewacht diende te worden tot de volgende dag. Omdat op 24 januari de inkomende telefonie nog niet werkte is er opnieuw contact geweest met één van de medewerkers, deze gaf aan dat de aanvraag nog in behandeling stond en dat dit wel een paar dagen zou kunnen duren, dit tussen in tegenstrijd met de informatie een dag ervoor.
Tijdens dit laatste telefooncontact heb ik dan ook mijn ongenoegen geuit over al het bovenstaande. De medewerker gaf aan dit erg vervelend te vinden alleen hier niets aan te kunnen doen. Er werd aangegeven dat er dan maar een mail gestuurd moest worden. Daarop is in het telefoongesprek verzocht om contact met een leidinggevende wat volgens uw medewerker niet mogelijk zou zijn omdat deze niet op zaterdag zouden werken.

U begrijpt dat bovenstaande geen goede start is voor een voor ons nieuwe provider, ons vertrouwen in de goede naam van xs4all is in ieder geval grotendeels verdwenen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Drama overstap en installatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstap naar Freedom, xs4all biedt “Pack” aan om emailadressen bij xs4all bereikbaar te houden? Algemeen : 22 20 jul 2020
Eerste installatie na verhuizing Algemeen : 8 08 dec 2019
Samsung tablet crash na F-secure installatie Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 08 aug 2019
Sites doen het niet goed na installatie F-Secure beveiligingssoftware : 1 22 jan 2019
Installatie f-secure blijft hangen beveiligingssoftware : 2 17 okt 2018
Advertentie