obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
geen opname kunnen plannen
jack
KLACHT
Hallo,
Ik heb een tijd lang met veel plezier programma's opgenomen en nu slaan ze ineens niet meer op, ik kan wel op opnemen drukken, dan staat er dat hij hem aan het opnemen is, maar als ik dan kijk in ' mijn opnames ' de volgende dag, is er helemaal niks opgenomen, ik heb alle opnames verwijdert omdat ik ruimte wilde creƫren maar hij doet nog steeds helemaal niets,

diverse resetten gedaan op advies help desk ook nwe software niks helpt kastje loopt ook steeds vast tijdens reset en dan moet je na 10 min kastje uit en weer aanzetten maar dan doet hij niks meer dus dan maar weer de stroom er af en dan doet alles het opeens weer tot dat je de volgende dag gaat kijken zijn weer al je geplande opnames weg

ik wil gewoon kunnen plannen en opnemen maar vind niet echt gehoor bij de hd eerst verweten aan de storing van 27 - 3 -2015 maar ik had voor de stroomstoring er al last van ik denk dat het kaShockShockShockssie stuk is maar volgen de hd is dat het echt nie wil het snel opgelost anders is het in sept exit xs

M.v.g jack faber
 
joost steins bisschop
heb ook hetzelfde probleem
ben benieuwd of xs4all hierop reageert
 
ollie030
Hetzelfde probleem. Ik wil een film opnemen via de tv gids, de groene R is aangezet dus ik verwacht dat de opname staat ingepland, maar als ik naar de geplande opnames ga blijkt er geen opname ingepland te zijn. Nb, het modem gaat elke nacht van de stroom af dus svp geen reactie dat ik mn modem opnieuw moet opstarten.

N.b. Na 21 maart is geen enkele opname gelukt en het probleem begon nadat ik voor het eerst een serie heb ingepland om op te nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen opname kunnen plannen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Televisie-app geen beeld op iPad TV Problemen : 1 05 apr 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
LAN maakt geen internetverbinding FB7581 Fritzbox : 2 29 sep 2020
Geen verbinding 5Ghz Repeater met (oude) Apple apparaten Fritzbox : 7 31 mrt 2020
Advertentie