obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
verkort nummer gemeente gebruiken
jacuitka
Fritzbox 7360
Ik probeerde vandaag een nummer van een gemeente te bellen (6 cijfers; bijv 14 0344). Dat lukte pas na het intikken van *# voor de cijfers (dank aan de helpdesk!)
Hoe kan dat en had ik dit kunnen weten?
Kan ik dit, door bepaalde instellingen aan te passen, wijzigen?

Bedankt voor de reactie

Jac Turlings
 
lsluijter
Dat kun je alleen "weten" door het tegen te komen.

Het staat op de XS4ALL website

Voicemail (1233), Gemeentenummers (14xy), Nummerinformatiediensten (18xy) of andere telefoonnummers die niet met een 0 beginnen.

Gebruikt u een FRITZ!Box modem en wilt u bellen naar een telefoonnummer dat niet met een 0 begint toets dan *# voor het nummer.

https://www.xs4all.nl/service/diensten/bellen/problemen-oplossen/mijn-telefoon-kan-bepaalde-nummers-niet-bellen.htm



Loek
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verkort nummer gemeente gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FR3000 uitsluitend als draadloze brug gebruiken Fritzbox : 3 21 apr 2021
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
los voip nummer Algemeen : 5 23 mrt 2020
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox Eigen telefoon netwerk : 3 23 sep 2019
Recovery image gebruiken om firmware van de FB 7581 te updaten, hoe doe ik dat precies?updaten Fritzbox : 3 12 dec 2018
Advertentie