obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over telefonie met 1 of 2 lijnen
peterj
Geachte lezer, ik ben geen lid van xs4all maar ik wil overstappen naar xs4all,
maar voor ik het doe heb ik een vraag die gebruikers van xs4all waarschijnlijk direct kunnen beantwoorden.

Mijn vraag is:

Welke toon krijgt iemand te horen ( die jou belt ) als je in gesprek bent , als je 1 lijn/1 nummer hebt ?

Het logische antwoord is 'de ingesprek toon' . ( misschien klinkt het logisch maar bij mijn huidige provider is dit niet zo, dit is zelfs de reden dat ik weg wil)



Wat nu als je twee nummers bij xs4all besteld kan je die dan apart instellen ?

stel je hebt 2 nummers kan je dan instellen dat elke nummer in gesprek geeft als die lijn als die lijn ook in gesprek is ?

Of gaat je tweede lijn/nummer over ( rinkelen) als de eertse in gesprek is ?

Ik heb hier niks over kunnen vinden. Wie weet het ?

Alvast hartelijk dank.

mvg
Peter
 
dirkV
Hallo Peter,

Jouw beller krijgt als je niets doet een gewone in gesprek toon. Jij hoort aan een piepje in je gesprek dat iemand je belt.

Je kunt jouw bel-account ook zo instellen dat de beller bij "in gesprek" naar de voicemail wordt geleidt of naar een ander nummer. Dat kan elk nummer zijn: een tweede voip-nummer maar ook een mobiel nummer.

Je kunt je voice-mail personaliseren via het inspreken op de telefoon. Dat kan klungelig klinken (achtergrondgeluid en slechte compressie). Je kunt ook een opname maken in een goede omgeving met goede spullen en die uploaden.

Uitbellen doe ik trouwens via freevoipdeal.com. Ik heb dus alleen bellen-basis. Daarmee hou je de kosten in de hand.

m.vr.gr. dirk
 
peterj
Hartelijk dank, heel duidelijk en precies wat ik wilde horen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over telefonie met 1 of 2 lijnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mesh vraag WiFi : 3 03 apr 2020
Hoe vraag je SPF, DMARC en DKIM aan bij XS4all Algemeen : 3 17 aug 2018
FritzBox 7581 en DECT Telefonie Klacht over XS4ALL : 6 25 nov 2017
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar. Algemeen : 41 05 aug 2017
Vraag over bellen naar buitenland Storing : 1 20 mei 2013
Advertentie