obey-robots.txt
20 April 2019, 20:27
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

amateurisme ten top (10 dagen er uit liggen)

plierop
Hallo,
Ik wil toch graag even mijn verhaal delen, ben overgestapt naar de beste provider van Nederland althans dat dacht ik. Heb de overstapservice genomen ook al ben ik zelf werkzaam in de IT, moet ook wel zeggen de overstapservice was gratis. Overstapaanvraag 31 december 2017 en zou 17-01-18 door Guidion aangesloten worden. Op 16-01 mooi een berichtje dat ze me de volgende dag aan komen sluiten en nog geen half uur later een 2e berichtje welke de afspraak annuleert en toen begon de ellende....Guidion gebeld en die gaven aan meneer we kunnen u niet aansluiten want uw glasvezel kastje moet vervangen worden en dat moet eerst gebeuren, wij adviseren om XS4ALL te bellen want die sturen dit aan. XS4ALL geeft aan meneer u kunt het beste met Reggefiber bellen want die moeten het kastje vervangen. Reggefiber geeft aan dat XS4ALL hun aanstuurt en niet de eindklant en zo begonnen ze elkaar aan te wijzen en vervolgens heb ik ruim 10 dagen zonder internet en tv gezeten en ruim een paar uur met die partijen aan de telefoon gehangen wat vooral wachten inhield totdat je aan de beurt was. Een dame van XS4ALL vond het natuurlijk heel vervelend allemaal en bood me een geweldige oplossing aan, tijdelijk een 4G kaartje van 500MB in een 4G router, een avondje netflix verstookt ruim 3GB en de dame vond me eigenlijk ook nog wat ondankbaar!

Toen was daar de grote dag , Reggefiber kwam vrijdag de 26e januari het kastje vervangen, de meneer gaf nog aan dat hij die dag erg veel afspraken had en dat zag ik nadat hij weg was. Hij heeft de kabels vastgeschroefd dwars door de zijkant van mijn meterkast heen en zit mijn zijpaneel vol met uitstekende schroeven. Inmiddels alles maar zelf aangesloten en het werkt.
Heb een klacht ingediend bij XS4ALL maar GEEN gehoor, nu vraag ik me af en twijfel of het wel echt 2018 is en niet 2010 ofzo.

Ik heb mijn contract afgesloten met XS4ALL en daarmee zijn zij de hoofdaannemer maar de hoofdaannemer trekt zich nergens iets van af, ik mocht mijn contract ook niet ontbinden want ik had immers voor 1 jaar getekend. Ik had van de beste provider van NL toch echt meer verwacht ! Ben nu bezig om mijn verhaal te delen wellicht dat iemand dan wakker word, goed nieuws komt te voet en slecht nieuws vertrekt per paard.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'amateurisme ten top (10 dagen er uit liggen)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
2 dagen zonder internet bij overstap van Vodafone naar Xs4all Algemeen 1 01 december 2015, 18:27
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hippe lip00:40:50
| roymarja01:40:50
| rheinen102:16:37
| Arjan2304:18:58
| PeterXS05:14:45
| Dutch Viking06:57:44
| hans12307:03:04
| Jassy07:10:46
| meppele07:27:54
| Reload07:58:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.