Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Zoek het verschil.........
|
|
Tiidmasine |
Geplaatst op 12 March 2018, 23:31
|
![]() Activiteit ![]() » Heerenveen » 8447DC » Internet » Eigen modem » Fritz!Box 7369 Berichten: 56 Lid sinds: 21 Mar 2016 |
Tot een paar uur geleden had ik het z.g. smart abonnement. Nu heb ik het compact abonnement. Eerste verschil: € 60,00 per jaar goedkoper. Volgende: voor de wisseling: Max. download plm 40 mB en up plm 20 mB. Na de wisseling: Max. download 40 mB en up plm 20 mB. ![]() ![]() |
|
|
fmrama |
Geplaatst op 13 March 2018, 13:12
|
![]() Activiteit ![]() » Internet & Bellen » Fb 7583 + 1750e Berichten: 511 Lid sinds: 10 Jul 2011 |
Ik had gelijk hetzelfde. Omdat ik met smart de beloofde 80 mbits niet haalde , terug naar compact. En totaal geen verschil. Behalve dan de 60 euro per jaar goedkoper. Is toch mooi hé. Logisch ook als dat het max van de snelheid is en binnen de range van compact valt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zoek het verschil.........', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
zoek je contractnummer bij xs4all | Klacht over XS4ALL | : 2 | 07 Apr 2015 |
WDS werkt niet meer na Firmware upgrade. Zoek 5.22 | WiFi | : 4 | 13 May 2013 |