obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
zoek je contractnummer bij xs4all
Richard
Mijn providers: TV (UPC), internet (xs4all) en vaste telefonie(KPN)

Ik heb jarenlang een internet abonnement van xs4all gehad en besloot in februari 2015 over te stappen naar een UPC (all-in) abonnement.
Upc zou alles verzorgen: de overstap van KPN (vaste telefonie) en xs4all (internet) naar UPC.
Alles ging goed totdat ik een mail ontving van UPC dat xs4all een verkeerde code had doorgekregen. Na enig heen en weer gepraat met UPC bleek, dat ik mijn klantnummer had doorgegeven aan UPC. Dit had een ID nummer (contractnummer) moeten zijn.
Volgens UPC moest ik zelf dit contractnummer aanleveren bij UPC.
Een zoektocht op de site "mijn xs4all" die een halve dag heeft geduurd leverde geen enkel resultaat op. Wel vond ik overal mijn reeds genoemde klantnummer. Dat verklaart ook dat ik dit klantnummer aan UPC heb doorgegeven. Op de xs4all site vind je wel overal informatie hoe je moet overstappen, maar dan moet je xs44all zelf bellen.
Eindelijk vond ik via Google de oplossing die ik wil doorgegeven aan mensen die wellicht met hetzelfde probleem zitten.
Ga naar www.xs4all.nl/mijncontract en log dan in met je xs4all inloggegevens.

Ik wil vooropstellen dat ik nooit technische problemen heb gehad met xs4all en ik wil hier beslist geen sneer uitdelen richting xs4all . Ook ben ik diverse malen uitstekend geholpen met instellingsproblemen van mijn internetaccount.
Misschien was het van UPC een tikkeltje naïef dat ze mij bij de aanmelding van de overstap hierop niet meteen corrigeerden.
Maar ik vraag me wel af waarom xs4all het niet wat makkelijker maakt om je contractnummer te vinden.
 
tweetynl
Halve dag?

Op www.xs4all.nl kies je Service > Opzeggen of Annuleren

En de stappen hier volgen. Er zit rechts boven ook een zoek venster typ hier in "Opzeggen" en je komt ook bij de pagina.

Bij UPC is het helemaal niet mogelijk om online op te zeggen je moet ze bellen of ze bellen je terug
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zoek je contractnummer bij xs4all', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie