obey-robots.txt
17 November 2018, 05:40
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [164 stemmen]
77% [164 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 213
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken

Foutcode 301 bij installeren

timr2018
Hallo, ik heb mijn modem en tv ontvanger juist aangesloten volgens het boekje. Echter gaat de installatie niet verder dan 20% en geeft deze foutcode 301.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
 
noord453
Zou het kunnen zijn dat uw abonnement nog niet geactiveerd is? meestal krijgen klanten hun apparatuur een paar dagen eerder dan dat het abonnement ingaat. Dit geldt zeker voor tv abonnementen
 
timr2018
ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt?
 
noord453
Als je pas maandag aangesloten wordt qua tv, een ander soort signaal dan via het internet tv kijken dan gaat het tv kastje pas maandag werken en kan je via het internet en misschien ook al via de app wel tv kijken.
 
PeterBremer
timr2018 schreef:

ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt?


Bij mij hetzelfde, gisteren ontvangers binnengekregen, aangesloten en ook foutcode 301.
Officieel wordt het pas vrijdag opgeleverd.
Via internet TV kijken werkt al wel.

Ik wacht vrijdag af. Laat het hier dan weten.

Zijn er misschien anderen die uit eigen ervaring kunnen bevestigen dat het officieel nog niet actief zijn van het abonnement de oorzaak is van foutcode 301?
 
PeterBremer
PeterBremer schreef:

timr2018 schreef:

ja nu je het zegt. A.s. maandag wordt het opgeleverd. Ik kan wel al via de app tv kijken. Kan het dan zijn dat via de TV het nog niet werkt?


Bij mij hetzelfde, gisteren ontvangers binnengekregen, aangesloten en ook foutcode 301.
Officieel wordt het pas vrijdag opgeleverd.
Via internet TV kijken werkt al wel.

Ik wacht vrijdag af. Laat het hier dan weten.

Zijn er misschien anderen die uit eigen ervaring kunnen bevestigen dat het officieel nog niet actief zijn van het abonnement de oorzaak is van foutcode 301?


Inderdaad vanacht een mail ontvangen dat de "bestelling Televisie is afgerond", ook gezien dat de fritzbox rond die tijd herstart is. Bij thuiskomst vanmiddag de ontvanger weer aangezet, nu gaat het opstarten door na de 20%. geen 301 fout meer. Het lijkt goed te werken.

Wel relatief veel MP4 bewegingsartefacten in het beeld.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutcode 301 bij installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Foutcode na opname TV Problemen 1 30 oktober 2016, 10:45
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jo04:30:11
| pveeken04:57:31
| sukkel05:19:01
| Arjan2305:47:51
| tubejack06:06:59
| meppele06:14:06
| lsluijter06:30:43
| Knoorwagen06:47:13
| Dect07:49:42
| helderzicht07:58:09
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.