obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel
ArcoWitter
Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.
 
decbbe9015

Quote

ArcoWitter schreef:

Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.


De producten en voorwaarden staan gewoon op de site, de pagina's worden nog wel regelmatig aangepast want de levering is pas gestart dit weekend. Vooringeschrevenen kunnen dus een belletje verwachten.
 
ArcoWitter

Quote

Decibert schreef:

Quote

ArcoWitter schreef:

Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.


De producten en voorwaarden staan gewoon op de site, de pagina's worden nog wel regelmatig aangepast want de levering is pas gestart dit weekend. Vooringeschrevenen kunnen dus een belletje verwachten.

Ik wacht al op een belletje, maar so far... nothing
't Zou wel fijn zijn als ze wat sneller reageren in dit geval, aangezien ik genoeg ADSL-problemen heb (tenminste in combinatie met IPTV)
De producten staan wel gewoon op de site, maar er staat geen informatie over het overstappen naar zo'n product als je al (net) een ander product hebt afgenomen.
Dat soort info is wel prettig...
 
decbbe9015

Quote

ArcoWitter schreef:
Ik wacht al op een belletje, maar so far... nothing
't Zou wel fijn zijn als ze wat sneller reageren in dit geval, aangezien ik genoeg ADSL-problemen heb (tenminste in combinatie met IPTV)
De producten staan wel gewoon op de site, maar er staat geen informatie over het overstappen naar zo'n product als je al (net) een ander product hebt afgenomen.
Dat soort info is wel prettig...


Ze zijn pas net begonnen, moet je wel heel veel mazzel hebben wil je al gebeld zijn Smile. Hopelijk komt er snel een optie dat je ze zelf kunt bellen voor de overstap.

Je vraag staat hier beantwoord: http://www.xs4all.nl/glasvezel/overst...tappen.php. Alle IPTV klanten van XS4ALL zijn pas klant sinds maart dit jaar of recenter, en mogen ook binnen de contracttermijn over op glas (waarom ook niet, je gaat immers een nieuw jaarcontract aan).
 
ArcoWitter
Decibert, dank voor die link!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
informatie voorziening glasvezel aanleg XS4ALL Glasvezel diensten : 28 15 jun 2022
Glasvezel 1000/500 XS4ALL Glasvezel diensten : 3 06 aug 2020
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing : 7 27 jul 2020
FB7581 en Caiway glasvezel Fritzbox : 1 07 sep 2018
Advertentie