obey-robots.txt
21 Augustus 2018, 00:04
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 78% [153 stemmen]
78% [153 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 7% [13 stemmen]
7% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [26 stemmen]
13% [26 stemmen]

Stemmen: 196
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken

Glasvezel

ArcoWitter
Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.
 
data-full-width-responsive="true">
decbbe9015
ArcoWitter schreef:

Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.


De producten en voorwaarden staan gewoon op de site, de pagina's worden nog wel regelmatig aangepast want de levering is pas gestart dit weekend. Vooringeschrevenen kunnen dus een belletje verwachten.
 
ArcoWitter
Decibert schreef:

ArcoWitter schreef:

Ik mis de hele discussie over glasvezel, de aankondigingen, de loze beloften en cliffhangers, de wachttijden, prijzen, snelheden, ervaringen.
Kortom: de manier van (mis)communiceren en het glasvezelprodukt zelf.


De producten en voorwaarden staan gewoon op de site, de pagina's worden nog wel regelmatig aangepast want de levering is pas gestart dit weekend. Vooringeschrevenen kunnen dus een belletje verwachten.

Ik wacht al op een belletje, maar so far... nothing
't Zou wel fijn zijn als ze wat sneller reageren in dit geval, aangezien ik genoeg ADSL-problemen heb (tenminste in combinatie met IPTV)
De producten staan wel gewoon op de site, maar er staat geen informatie over het overstappen naar zo'n product als je al (net) een ander product hebt afgenomen.
Dat soort info is wel prettig...
 
decbbe9015
ArcoWitter schreef:
Ik wacht al op een belletje, maar so far... nothing
't Zou wel fijn zijn als ze wat sneller reageren in dit geval, aangezien ik genoeg ADSL-problemen heb (tenminste in combinatie met IPTV)
De producten staan wel gewoon op de site, maar er staat geen informatie over het overstappen naar zo'n product als je al (net) een ander product hebt afgenomen.
Dat soort info is wel prettig...


Ze zijn pas net begonnen, moet je wel heel veel mazzel hebben wil je al gebeld zijn Smile. Hopelijk komt er snel een optie dat je ze zelf kunt bellen voor de overstap.

Je vraag staat hier beantwoord: http://www.xs4all...tappen.php. Alle IPTV klanten van XS4ALL zijn pas klant sinds maart dit jaar of recenter, en mogen ook binnen de contracttermijn over op glas (waarom ook niet, je gaat immers een nieuw jaarcontract aan).
 
ArcoWitter
Decibert, dank voor die link!
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet thuis slechter dan ooit met glasvezel Installatie problemen 3 05 november 2017, 22:20
XS4ALL snelheidsmeter verhoging internet plus (glasvezel Algemeen 2 24 juli 2017, 18:27
adsl+glasvezel op 1 adres mogelijk? Algemeen 3 08 september 2013, 00:51
Wel een Abo maar Geen Glasvezel aansluiting XS4ALL Glasvezel Storing 3 03 december 2012, 14:31
Glasvezel storing Leeuwarden Klacht over XS4ALL 2 15 november 2012, 10:44
Goedenacht bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hvhoek00:29:09
| Access00:29:44
| richard0100:36:17
| Prutser00:43:43
| lsluijter01:08:25
| Booms5501:30:30
| onno02:27:21
| tubejack02:27:54
| loekf02:28:00
| meppele02:39:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.