obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel storing Leeuwarden
quibuz
Zaterdag 20 oktober viel mijn glasvezelverbindig uit. Zondagochtend meteen met Xs4all gebeld. Woensdag 24 oktober kwam de monteur langs en gaf aan dat het probleem onder de grond zat. Een week lang niks gehoord. Toen Xs4all weer gebeld. Bleek dat er in de tussentijd niet aan de storing is gewerkt. Dinsdag 30 oktober zou er weer iemand langskomen maar kwam niet opdagen. Weer gebeld met Xs4all. Misverstand volgens de helpdesk. De monteur heeft alleen een kijkje in de centrale genomen. Vrijdag 2 november kwam dezelfde monteur als van de eerste keer weer langs en gaf weer aan dat er ergens een breuk moet zitten. Hij had dit meteen al doorgegeven aan Schuuring, die de reparatie moet uitvoeren. Heb nu al 3 maal vrij van m'n werk moeten nemen en al bijna 2 weken geen Internet, TV en telefoon. Was al snel door mijn mobiele internetbundel heen, Gelukkig nu begin nieuwe maand anders had ik dit bericht niet kunnen plaatsen.
 
quibuz
Het lijkt erop dat er geen communicatie is tussen Reggefiber, KPN en Schuuring. Ik zit dus nu al bijna 4 weken met een glasvezelstoring en bel bijna dagelijks met de servicedesk van XS4ALL. Ik overweeg om noodgedwongen maar weer een contract met UPC af te sluiten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel storing Leeuwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
informatie voorziening glasvezel aanleg XS4ALL Glasvezel diensten : 28 15 jun 2022
storing en 2.4Mhz en 5Mhz Algemeen : 9 14 dec 2020
Glasvezel 1000/500 XS4ALL Glasvezel diensten : 3 06 aug 2020
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing : 7 27 jul 2020
Advertentie