obey-robots.txt
21 November 2018, 06:56
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [165 stemmen]
77% [165 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [32 stemmen]
15% [32 stemmen]

Stemmen: 214
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Glasvezel storing Leeuwarden

quibuz
Zaterdag 20 oktober viel mijn glasvezelverbindig uit. Zondagochtend meteen met Xs4all gebeld. Woensdag 24 oktober kwam de monteur langs en gaf aan dat het probleem onder de grond zat. Een week lang niks gehoord. Toen Xs4all weer gebeld. Bleek dat er in de tussentijd niet aan de storing is gewerkt. Dinsdag 30 oktober zou er weer iemand langskomen maar kwam niet opdagen. Weer gebeld met Xs4all. Misverstand volgens de helpdesk. De monteur heeft alleen een kijkje in de centrale genomen. Vrijdag 2 november kwam dezelfde monteur als van de eerste keer weer langs en gaf weer aan dat er ergens een breuk moet zitten. Hij had dit meteen al doorgegeven aan Schuuring, die de reparatie moet uitvoeren. Heb nu al 3 maal vrij van m'n werk moeten nemen en al bijna 2 weken geen Internet, TV en telefoon. Was al snel door mijn mobiele internetbundel heen, Gelukkig nu begin nieuwe maand anders had ik dit bericht niet kunnen plaatsen.
 
quibuz
Het lijkt erop dat er geen communicatie is tussen Reggefiber, KPN en Schuuring. Ik zit dus nu al bijna 4 weken met een glasvezelstoring en bel bijna dagelijks met de servicedesk van XS4ALL. Ik overweeg om noodgedwongen maar weer een contract met UPC af te sluiten
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel storing Leeuwarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing 6 30 oktober 2018, 14:37
Storing zins 0130 28 10 2018 Storing 17 28 oktober 2018, 12:53
FB7581 en Caiway glasvezel Fritzbox 1 07 september 2018, 14:27
internet thuis slechter dan ooit met glasvezel Installatie problemen 3 05 november 2017, 22:20
24u storing Dat kan toch niet meer!!! Klacht over XS4ALL 2 29 augustus 2017, 09:21
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Roger< 5 mins
| tubejack00:31:06
| sukkel02:03:58
| Arjan2307:22:11
| 3581NH07:24:55
| lsluijter08:17:04
| Eye2Eye08:28:39
| enigma208:55:14
| richard0109:25:02
| Zeha10:41:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.