obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
adsl+glasvezel op 1 adres mogelijk?
Julian
hey,

Ik heb momenteel thuis een kpn glasvezel alles in 1 bundel met 100m/bs internet en ben hier ook wel tevreden mee op het feit na dat ik een gamer ben.
Aangezien ik kpn heb is het heel moeilijk eigenlijk onmogelijk om normaal online te kunnen gamen heb al van alles geprobeerd maar die experiabox v8 zit gewoon dicht.
Daarom vroeg ik mij af is het mogelijk naast onze glasvezel kabel de gewone adsl kabel te gebruiken om een 40mb/s internet van xs4all aan te sluiten?
Heb van iedereen gehoord dat is xs4all goed is om te gamen vanwege nat type en dat soort dingen maar is 40mb/s dan ook genoeg om online te kunnen ik wil dit internet alleen voor mijn ps3 gebruiken verder niet.

grt julian
 
jemmie
Dat mag geen probleem zijn zolang je de netwerken gescheiden hou. Ik ben geen gamer dus ik weet niet of 40Mbit lijn van xs4all voldoende is.
Maar waarom dan geen glas van xs4all Frown ipv KPN
________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
 
Julian
omdat we nog een 2 jaar lopend contract hebben van kpn wat we moeten uitdienen en mijn ouders vinden het prima zo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl+glasvezel op 1 adres mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
informatie voorziening glasvezel aanleg XS4ALL Glasvezel diensten : 28 15 jun 2022
TV met ADSL+ DSL-tv : 18 15 sep 2020
Glasvezel 1000/500 XS4ALL Glasvezel diensten : 3 06 aug 2020
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing : 7 27 jul 2020
Advertentie