obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
XS4ALL Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » XS4ALL Experimentele Diensten » DSL-tv
Post hier je ervringen en problemen met DSL-tv
 Onderwerp afdrukken
TV met ADSL+
RuudSint
Voor degenen die dit interesseert een bericht van mij over mijn ervaringen met web-tv van XS4ALL.

We hebben onlangs een nieuwe 4k-TV aangeschaft en mijn ervaringen zijn heel positief. Ik twijfelde omdat ik begin dit jaar (2020) storingen had met mijn tv-beeld, schokkende beelden en vertragingen. Contact gehad met de klantenservice en mijn modem gereset, dit hielp een beetje maar loste het probleem niet helemaal op. Aangezien het een tijd geleden was dat ik mijn modem had geïnstalleerd op aanraden van XS4ALL de 7590 gekregen. Ik zag op tegen het opnieuw installeren van alle opties die ik in mijn netwerk heb lopen maar dat viel reuze mee, had hem helemaal draaien binnen 2 uurtjes inclusief telefoon en web-tv.

De beelden zijn nu prima, heb zelfs 4k beelden van netflix en youtube aangezet zonder enig probleem. Het is nu echt genieten.

Mijn verbinding is normaal, heb er een bestandje aan geplakt met mijn internetsnelheid en die valt echt mee. Hoop dat het te zien is.
RuudSint voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
meppele

RuudSint schreef:

Voor degenen die dit interesseert een bericht van mij over mijn ervaringen met web-tv van XS4ALL.

<knip>
de beelden zijn nu prima, heb zelfs 4k beelden van netflix en youtube aangezet zonder enig probleem. Het is nu echt genieten.

Mijn verbinding is normaal, heb er een bestandje aan geplakt met mijn internetsnelheid en die valt echt mee. Hoop dat het te zien is.
Ruud, ik neem aan dat de gegeven lijnsnelheden behoren bij een 'Compact 50/50' abonnement?
 
RuudSint
Helaas, deze lijnsnelheden haal ik met een Internet Plus abonnement.

Hier ben ik naar toe gegaan vanaf een basispakket bij XS4ALL.
 
meppele

RuudSint schreef:

Helaas, deze lijnsnelheden haal ik met een Internet Plus abonnement.

Hier ben ik naar toe gegaan vanaf een basispakket bij XS4ALL.

Dan zou ik mij toch melden bij de HD van XS4ALL. Met een Plus abonnement heb je via VDSL 'recht' op 200/20 Mb/s. Als XS niet meer kan leveren dan 50,45/32.30 Mb/s lijkt mij dat je teveel betaalt. Een Smart, of zelfs een Compact abonnement zou nagenoeg de zelfde TV en internet beleving op moeten opleveren.
Gewijzigd door meppele op 17 augustus 2020, 07:03
 
RuudSint
Dank voor de opmerking, ik ga hierover eens contact opnemen met XS4ALL.

[wordt vervolgt}
 
meppele

RuudSint schreef:

Dank voor de opmerking, ik ga hierover eens contact opnemen met XS4ALL.

[wordt vervolgt}

Meet eerst nog even via http://avm.de/nc/service/zack-der-spe...erbindung/
Deze test geeft eenvoudig aan wat je krijgt en wat je lijn kan.
Übertragungsrate gemessen = wat je krijgt
Aktuelle Datenrate = wat je lijn moet kunnen
 
RuudSint
Nogmaals bedankt, bij AVM zijn de overzichten wel veel duidelijker dus ik heb de vraag bij XS4ALL neergelegd.
RuudSint voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door RuudSint op 17 augustus 2020, 21:28
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
RuudSint
@meppele

De help-desk was het eens met de voorgenomen aanpassing omdat ze op mijn adres geen snellere verbinding konden leveren.

Resultaat = abonnement aangepast naar Smart, winst € 10.-- p.mnd.
Jammer dat je niet in de buurt woont, pilsje verdient. ;-)
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
meppele

RuudSint schreef:

@meppele

Resultaat = abonnement aangepast naar Smart, winst € 10.-- p.mnd.
Jammer dat je niet in de buurt woont, pilsje verdient. ;-)

Heel fijn! zonder een pilsje is het ook goed Clap is toch mooi € 120,- op jaarbasis.
Gewijzigd door meppele op 20 augustus 2020, 21:35
 
sciurius

RuudSint schreef:

Resultaat = abonnement aangepast naar Smart


Met terugwerkende kracht??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV met ADSL+', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ADSL 2+ in bridge XS4ALL met eigen modem/router : 3 28 nov 2018
adsl+glasvezel op 1 adres mogelijk? Algemeen : 3 08 sep 2013
Van ADSL naar VDSL = 2 weken geen internet? Opleveringsproblemen : 1 29 mrt 2013
juniper srx als adsl router XS4ALL met eigen modem/router : 1 19 okt 2012
aangeboden snelheid niet haalbaar, vdsl2 langazamer als adsl Klacht over XS4ALL : 4 30 nov 2010
Advertentie