obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Er zijn verschillende Mobiel Internet abonnementen: Go, Start, Lite en Basic. Ieder met hun eigen upload, download snelheid en datalimiet. Als u de datalimiet overschrijdt, kan de snelheid worden teruggebracht tot 128\64 kbit\sec, of de verbinding worden beƫindigd.
 Onderwerp afdrukken
Mobiel internet in het buitenland ?
grynola
Ik heb internet smart van xs4all met bijbehorende 500 MB gratis mobiel internet. Volgens de xs4all website werkt dit alleen in Nederland maar tijdens mijn recente vakantie in Griekenland bleek het ook daar feilloos te werken. Zowel bij providers WIND als COSMOTE. Ik heb de xs4all helpdesk in een email om opheldering gevraagd maar kreeg een nietszeggend antwoord terug. Is dit nu een verruiming van de mogelijkheden vanwege de gewijzigde EU regels in juni, foute informatie op de xs4all website of een software foutje ergens ?
In de periode 31 mei - 20 juni werkte het bij mij in elk geval. Weet iemand hier meer van ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel internet in het buitenland ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
Advertentie