obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack

t541hoo schreef:


Ik zie daar toch wel kansen liggen.


Een vrouw aan de top, heeft zich dubbel moeten bewijzen.
Veel zijn goed in reorganiseren, kijk b.v.naar de nieuwe topvrouw van AH.
 
wil
Is nu onderzoek naar Leroy omdat ze haar aandelen proximus verkocht. Onderzoek naar verkoop met voorkennis.
 
fmrama
Het gaat maar om een relatief klein bedrag. Maar toch, ze is goed ingeburgerd in de managerscultuur.
Het is te hopen dat ze bij kpn ook eens kpnnetwerk aanpakt. Wat een bedrijf zeg. Vorige maand en begin deze maand mail gestuurd en getwitterd met een vraag die ik had over aansluiting op straatkast. Totaal geen reactie van die gasten. Sad
 
tubejack

fmrama schreef:


Vorige maand en begin deze maand mail gestuurd en getwitterd met een vraag die ik had over aansluiting op straatkast. Totaal geen reactie van die gasten. Sad


Dat kun je het beste via he KPN forum doen.
 
fmrama
Yep! En die stuurde me in juli nl door naar kpnnetwerk.
Ik ga het nog eens proberen bij het forum. Wellicht zit er iemand anders die het wel kan/wil opzoeken.
 
tubejack

fmrama schreef:

Yep! En die stuurde me in juli nl door naar kpnnetwerk.
Ik ga het nog eens proberen bij het forum. Wellicht zit er iemand anders die het wel kan/wil opzoeken.


Zat jouw DSL aansluiting niet rechtstreeks op de CO zonder tussenkomst van een straatkast? Dan lijkt het me moeilijk omzetten.

Je moet je voorstellen dat niet alleen jouw 2 aderparen, maar waarschijnlijk 20,30 of meer huishoudens/winkels/bedrijven in één dikke stamkabel.

Die kun je niet zomaar doorzagen en daarna alle aderparen in een nieuwe actieve straatkast afmonteren.
 
fmrama
Klopt , ik zit nu op de MDF. Binnenkort gaan er in de straat een aantal huisnummers om van mdf naar sdf . Behalve een klein deel, waaronder van mijzelf. De sdf staat hier <100 mtr vanaf.
 
tubejack

fmrama schreef:

Klopt , ik zit nu op de MDF. Binnenkort gaan er in de straat een aantal huisnummers om van mdf naar sdf . Behalve een klein deel, waaronder van mijzelf. De sdf staat hier <100 mtr vanaf.


Wat ikzelf zou doen is eerst precies uitzoeken welke mensen/bedrijven uit jouw buurt dat betreft. Daarna (als dat nodig is) gaan lobbyen. In je eentje is dat lastig. Mensen houden niet van veranderingen.
 
Roger

tubejack schreef:

Dutch Viking post=9999

Ondersteunt deze dame Ibarra's strategie geheel of gedeeltelijk? En indien gedeeltelijk: wat wel en wat niet? Onzekerheid blijft.

De woordvoeder van KPN president-commissaris Duco Sickinghe is heel duidelijk. "Dat Leroy de ingezette strategie ondersteunde. Dat merkten we echt vanuit de organisatie."

Van deze dame hoeft XS4ALL niets te verwachten.

Ik weet het niet. Met de mededeling van de woordvoerder kun je allerlei kanten op. Je zou die zelfs kunnen uitleggen als een teken van enige interne verdeeldheid die publiek de kop in moet worden gedrukt. Naar buiten toe spreek je als organisatie uit één mond. Tekenen van interne twijfel kunnen dodelijk zijn, zeker nu de OR heeft gedreigd met een gang naar de rechter.

Wat de individuele leden van de RvB denken, zullen we waarschijnlijk nooit weten (behalve als het mis gaat, dan was iedereen opeens eigenlijk tegen). Waarom zou je je druk maken om een bedrijfsonderdeel dat jouw positie niet raakt? Kadaverdiscipline is goed voor je carrière. Een goede CEO doorbreekt dat schadelijke groepsgedrag. De Abilene-paradox is berucht.

Detailtje: jouw post was nummer 10000 op dit forum CheerCheerCheer
Gewijzigd door Roger op 08 september 2019, 08:53
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Roger

fmrama schreef:

Klopt , ik zit nu op de MDF. Binnenkort gaan er in de straat een aantal huisnummers om van mdf naar sdf. Behalve een klein deel, waaronder van mijzelf.

Zijn dat toevallig net als jij bondingklanten? Die zullen denk ik in een tweede fase worden overgezet van bonded VDSL naar enkel VDSL als bonding bij een SDF-aansluiting niet nodig is voor het abonnement. Zo'n omzetting is complexer omdat daarbij ook de ISP betrokken is (die weet wat jouw abonnement is) en die doe je daarom liever apart.

Het is niet gebruikelijk dat bij de conversie van een kabelverdeler naar een actieve straatkast een deel van de klanten (langdurig) een MDF-aansluiting houdt.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie