obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
t541hoo

wil schreef:

Ik kies ervoor om het contract bij xs4all af te kopen... .
Waarom zou je het moeten afkopen. De inhoud van de verleende service verandert dus je kan er gewoon direct vanaf.
 
RonvanVeen

t541hoo schreef:

wil post=11137

Ik kies ervoor om het contract bij xs4all af te kopen... .
Waarom zou je het moeten afkopen. De inhoud van de verleende service verandert dus je kan er gewoon direct vanaf.


Volgens KPN en XS4ALL verandert er voor de abonnees niets, dus wordt het lastig om zomaar op te zeggen.
 
bart125
ik zou gewoon per 31 juli opzeggen
tenzij je ook om andere redenen weg wilt dan de overstap
ik denk dat het nog wel even duurt voordat je iets zult gaan merken van wijzigingen
 
Gieter
Zoals ik het lees, heeft freedom het hele jaar nodig om alle founding members aan te sluiten. Ik ga het ook plannen op de verloop datum van mijn contract.
Iedereen in april gaat echt niet gebeuren.
 
jabesse
Ik wacht op bericht van Freedom. Mijn laatste contractverlenging is langer dan een jaar geleden, dus ik kan per maand opzeggen.
 
hkoster1
Ik ben uit nieuwsgierigheid wel founding member geworden, maar ben
niet van plan om snel over te stappen naar Freedom.

Ik heb nu een 200/30 Mbps aansluiting op een enkele DSL-lijn (VPlus)
met een eigen FB7590. Freedom wordt voor mij pas interessant als ze
eenzelfde aansluiting kunnen leveren met korting voor gebruik van eigen
modem/router.
 
t541hoo

RonvanVeen schreef:

Volgens KPN en XS4ALL verandert er voor de abonnees niets, dus wordt het lastig om zomaar op te zeggen.
Ik meen toch ergens gezien te hebben dat er slechts x van de y functionaliteiten van xs4all worden overgenomen.

Bijvoorbeeld Xs4all TV onthoudt welke reclames je tijdens een programma hebt moeten zien op bijvoorbeeld RTL4. Als je nu nog een keer het betreffende programma bekijkt kun je de reclame wel doorspoelen.

Dat lijkt mij nou echt een functionaliteit die niet wordt overgenomen.

Overigens moet ik nog zien of Freedom het wel overneemt.

Een aantal andere functionaliteiten zijn:
- de grote van de mailboxen
- het aantal mailboxen
- het aantal E-mail aliassen
- de Webdav drive
- bij bijvoorbeeld RTL4 terugkijken het loze stuk vooraf het te bekijken programma wel kunnen doorspoelen tot aan de reclame voorafgaand aan het programma
- poortbeveiliging aan ISP-kant
- zelf te kiezen domeinnaam onder xs4all
 
tubejack

t541hoo schreef:

RonvanVeen post=11139

Volgens KPN en XS4ALL verandert er voor de abonnees niets, dus wordt het lastig om zomaar op te zeggen.
Ik meen toch ergens gezien te hebben dat er slechts x van de y functionaliteiten van xs4all worden overgenomen.

Bijvoorbeeld Xs4all TV onthoudt welke reclames je tijdens een programma hebt moeten zien op bijvoorbeeld RTL4. Als je nu nog een keer het betreffende programma bekijkt kun je de reclame wel doorspoelen.

Dat lijkt mij nou echt een functionaliteit die niet wordt overgenomen.

Overigens moet ik nog zien of Freedom het wel overneemt.

Een aantal andere functionaliteiten zijn:
- de grote van de mailboxen
- het aantal mailboxen
- het aantal E-mail aliassen
- de Webdav drive
- bij bijvoorbeeld RTL4 terugkijken het loze stuk vooraf het te bekijken programma wel kunnen doorspoelen tot aan de reclame voorafgaand aan het programma
- poortbeveiliging aan ISP-kant
- zelf te kiezen domeinnaam onder xs4all


Het zijn voor ons dingen: "nice to have". Ook zonder TV en telefonie kunnen wij zo over, dan regelen we die diensten wel elders. Veel belangrijker is een stabiele internet verbinding en een vast ip-adres. Bye-happy
 
t541hoo

tubejack schreef:

Het zijn voor ons dingen: "nice to have". Ook zonder TV en telefonie kunnen wij zo over, dan regelen we die diensten wel elders. Veel belangrijker is een stabiele internet verbinding en een vast ip-adres. Bye-happy


Maar wel allemaal argumenten waarom je het contract onmiddellijk zonder opzegtermijn kunt ontbinden
 
tubejack

t541hoo schreef:

tubejack post=11146

Het zijn voor ons dingen: "nice to have". Ook zonder TV en telefonie kunnen wij zo over, dan regelen we die diensten wel elders. Veel belangrijker is een stabiele internet verbinding en een vast ip-adres. Bye-happy


Maar wel allemaal argumenten waarom je het contract onmiddellijk zonder opzegtermijn kunt ontbinden


Voorheen hadden we UPC voor de TV en radio, de KPN voor de telefoon en XS4ALL voor internet. Later werd dat IP-only. Terug naar die tijd kan nog steeds, in een iets modernere variant. We hebben eigen domeinnamen, servers en netwerkapparatuur. Dus het is niet echt een probleem.

Wat internet betreft ik verwacht dat Freedom het minstens net zo goed gaat doen als XS4ALL nu. Wellicht niet meteen met alle opties waarmee we door XS4ALL mee verwend zijn. Maar ik schat in, dat zodra het een beetje draait, dat we b.v. ook standaard VPN krijgen. Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie