obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack

sledgehammernl schreef:


Ik werk ook regelmatig thuis maar deze kende ik nog niet. Eens even uitzoeken waar in het programma ik dat kwijt kan dan..


Staat onder: Inkomsten uit overig werk.
Aftrekbare kosten
Telefoon / internet
 
sledgehammernl

tubejack schreef:

sledgehammernl post=11465


Ik werk ook regelmatig thuis maar deze kende ik nog niet. Eens even uitzoeken waar in het programma ik dat kwijt kan dan..


Staat onder: Inkomsten uit overig werk.
Aftrekbare kosten
Telefoon / internet


Dank je!
 
tubejack


Je moet natuurlijk wel overige inkomsten hebben...

Voor ons maakt het een eventuele overstap naar Freedom makkelijker. De Fiscus betaald mee.Wink
Let wel! Je mag alleen een deel (zeg 40%) van het internet en smartphone aftrekken.
Dus niet vaste telefoon, TV en allerlei pakketen.

Ik ben benieuwd wanneer Freedom de 1e aansluitingen gaat uitrollen. Internet is natuurlijk veel méér als een simpel DSL lijntje Bye-happy

Jack
 
sledgehammernl

tubejack schreef:

sledgehammernl post=11468

Dank je!


Je moet natuurlijk wel overige inkomsten hebben...

Voor ons maakt het een eventuele overstap naar Freedom makkelijker. De Fiscus betaald mee.Wink
Let wel! Je mag alleen een deel (zeg 40%) van het internet en smartphone aftrekken.
Dus niet vaste telefoon, TV en allerlei pakketen.

Ik ben benieuwd wanneer Freedom de 1e aansluitingen gaat uitrollen. Internet is natuurlijk veel méér als een simpel DSL lijntje Bye-happy

Jack


Vandaar dat ik hem niet opgevoerd heb. Ik ben alleen in loondienst en heb geen overige inkomsten. Jammer..
 
Gondelier
Er zijn dingen die belangrijker zijn op dit moment, maar ik dacht dat KPN de 7583 te huur/in bruikleen zou geven ??

https://www.telegraaf.nl/lifestyle/12...is-bij-kpn

Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
tubejack

Gondelier schreef:

Er zijn dingen die belangrijker zijn op dit moment, maar ik dacht dat KPN de 7583 te huur/in bruikleen zou geven ??

https://www.telegraaf.nl/lifestyle/12...is-bij-kpn

Thumbs Up


Hangt af van het type verbinding of een 7590 of een 7583
https://www.kpn.com/internet/fritzbox...itzbox.htm
 
sledgehammernl
Het is overigens geen bruikleen maar huur. €7,49 inclusief tech-desk dacht ik.
 
Gondelier
Hangt af van het type verbinding of een 7590 of een 7583
https://www.kpn.com/internet/fritzbox...itzbox.htm[/quote]

Deze had ik nog niet gezien !!
Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Marcel
Oef, het is net soms alsof je aan het schaken bent:

Quote

Founding Member abonnement langer beschikbaar

Nu Freedom de lanceerdatum van de eerste internetverbindingen heeft moeten opschuiven, is ook het Founding Member abonnement langer beschikbaar.

Founding Members betalen 50 euro per jaar voor een e-mailabonnement. Zij krijgen daarvoor een @freedom.nl mailadres, de mogelijkheid een domeinnaam te registreren en/of te koppelen met hun mail@freedom.nl naam en 25gb aan ruimte in de mailboxen.

Voor het mailen op domein zijn 4 mailboxen beschikbaar met een onbeperkt aantal aliassen. Zodra Freedom internetverbindingen gaat aanbieden, mogen alleen Founding Members een verbinding te bestellen. Pas nadat alle Founding Members kans hebben gehad een Freedom internetverbinding te activeren, zal Freedom nieuwe klanten internettoegang bieden.


Eerder was al bekend dat de eerste internetverbindingen niet beschikbaar zouden zijn en er stond er niet bij, en dus waarschijnlijk opzettelijk, dat er een verlenging was van de inschrijftermijn. Dit zodat twijfelaars toch nog zouden instappen.

Nu is er een verlenging voor onbepaalde tijd want immers de wereld staat op zijn kop en dat kan niemand ontkennen.
 
Gieter
Uit de laatste brief van Actiecomité XS4ALL moet blijven.

Quote

Het personeel is inmiddels officieel in dienst van KPN en we krijgen veel berichten van XS4ALL’ers die aangeven dat er allerlei XS4ALL-producten worden uitgefaseerd. Dat er niets zou veranderen (’nothing means nothing’, zoals KPN CEO Ibarra dat vorig jaar zei) blijkt dus inderdaad een valse belofte te zijn. De integratie is helaas in volle gang. Gelukkig is Freedom dat dus inmiddels ook!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie