Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
informatie voorziening glasvezel aanleg
meppele

sciurius schreef:

Ik kan niets vinden over spotify.
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

fmrama
Onder algemeen staat idd alleen dit :

“Een Spotify-abonnement via XS4ALL blijft behouden”

Over gratis staat idd niks. Afwachten maar.

Tzt toch maar eens naar glas van delta…

sciurius
Ah! Ik zocht op de tekst Spotify maar dat wordt alleen gevonden wanner het betreffende item is opengeklapt.
Dank, we wachten af.

meppele

fmrama schreef:

Ken je deze opsomming al? Staat oa iets over spotify ..

https://www.xs4all.nl/overzicht/

Tja, er zou voor de bestaande XS-abonnees niets veranderen, weet u nog? En, ..... de waslijst met 'alle veranderingen op een rij' gezien? Heb één voordeeltje kunnen ontdekken: Via de vaste telefoonlijn gratis bellen met alle KPN-abonnees.
Gewijzigd door meppele op 14 January 2022, 15:51

fmrama
Dat bellen gratis voor xs/kpn klanten onderling wacht ik toch even af. Nu is het zo dat kpn klanten alleen gratis kunnen bellen als ze ook kpn mobiel hebben. Dat gratis bellen voor kpn zou dus een verandering zijn voor alle kpn klanten. Gaat ze wel geld kosten dan….

meppele

fmrama schreef:

Dat bellen gratis voor xs/kpn klanten onderling wacht ik toch even af. Nu is het zo dat kpn klanten alleen gratis kunnen bellen als ze ook kpn mobiel hebben. Dat gratis bellen voor kpn zou dus een verandering zijn voor alle kpn klanten. Gaat ze wel geld kosten dan….

Geldt voor alle klanten via de vaste lijn,
Gewijzigd door meppele op 14 January 2022, 16:53

fmrama
Ja, dat had ik ook gelezen….
Ik ga het beleven…

sciurius
Hoe onderhou ik straks mijn 'loginnaam.home.xs4all.nl'? Dat doe ik nu via de login shell.

sciurius
Ik kreeg vandaag bericht van Digitale Stad dat we binnenkort glas krijgen. Volgens de info:
"... op de netwerken van Digitale Stad kunt u zich aanmelden bij o.a. KPN, ..."

Geldt ook hiervoor dat dit automatisch op mijn bestaande (XS4All, binnenkort dus KPN) abbonnement gaat?

PE1RDW
xs4all heeft altijd al gebruik gemaakt van de bekabeling/glasvesel van kpn dus als een glasvesel beheerder kpn toelaat laten ze in theorie automatisch xs4all toe zeker omdat xs4all geen apparte onderneming meer is maar slechts een afdeling van kpn

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'informatie voorziening glasvezel aanleg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 May 2023
Glasvezel 1000/500 XS4ALL Glasvezel diensten : 3 06 Aug 2020
Glasvezel upload onder de 1Mbit Storing : 7 27 Jul 2020
FB7581 en Caiway glasvezel Fritzbox : 1 07 Sep 2018
internet thuis slechter dan ooit met glasvezel Installatie problemen : 3 05 Nov 2017
Advertentie