obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Net een week klant, krijg nu al spijt
Hippe lip
Dank voor je uitleg. Het klinkt niet echt bevredigend dat het na ‘een reset’ gewoon werkt.

Fijn ook dat XS4ALL nu duidelijk zich inzet om de hele verdere boel, ook met mobiele abonnementen dus, af te ronden. Nu krijg je met het ware karakter van de club te maken. Ik hoop dat je beeld over hen bijgesteld wordt, want je hebt een hoop te verwerken gekregen!

En nee, KPN en XS4ALL zijn niet altijd ‘goede vrienden’, maar daar was je vast al achter..... ;-)
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
ckong
Ik blijf nog maar even posten totdat alles volledig is afgerond, ter lering ende vermaak.

Zojuist werd ik gebeld door XS4ALL, geen verder nieuws maar ze denken dat ze as. dinsdag meer kunnen zeggen over de oorzaak van het TV probleem dat ik had. Het probleem rondom XS4ALL Compleet (voordelen van het mobiele KPN nummer dat ze niet werkend kunnen krijgen) is inmiddels bij de KPN 'geëscaleerd'. Ook daar hoor ik dinsdag meer over. Het Guidion bezoek voor as. maandag wordt door XS4ALL afgezegd.

Prettige koningsdag. Smile
 
Hippe lip
Nou, he he, dat klinkt goed. Eindelijk de dingen op de rit. Ik denk dat XS4ALL er ook behoorlijk mee in hun maag zaten.

Goed om te horen dat ze je ook actief op de hoogte houden.

En fijn ook dat je ons op de hoogte houdt!
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
ckong
Dat vind ik zelf ook altijd prettig, als je een draadje volgt omdat het je interesseert. Vaak wordt er een topic gestart die in het luchtledige eindigt. Smile

Anyway, ik zie zojuist diverse FoxSPort kanalen in mijn TV overzicht staan, dus het gratis sportpakket hebben ze inmiddels ook via een achterdeurtje toegevoegd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste week weer wat meer waardering krijg voor de oplossingsgerichte werkwijze van XS4ALL. Het is jammer dat ze voor bepaalde diensten zo afhankelijk zijn van de (on)deskundigheid van KPN.

Het enige dat nu nog opgelost moet worden is het toevoegen van de dubbele data en minuten op het mobiele abo van mijn vrouw. Maar daar wordt bij de KPN hard aan gewerkt. Dinsdag volgt meer info.
 
ckong
Dat is grappig, of niet. Heeft XS4ALL vrijdag volgens hun zeggen het bezoek van de Guidion monteur voor vanochtend afgeblazen, staat de beste man zojuist toch voor de poort.

Maar wat minder grappig is, dat hij mij vertelde dat ik niet de enige in de buurt was met een probleem, want er is/was een storing in de POP (wijkcentrale geloof ik). Daar krijg ik toch wel een nare smaak van in mijn mond want ik ben de afgelopen weken door XS4ALL van het kastje naar de muur gestuurd, en terug. Het probleem lag dus inderdaad al die tijd buiten mijn deur. Dit alles vind ik toch wel een heel slechte behandeling van een (nieuwe) klant. Dat had ik van XS4ALL van tevoren niet verwacht.
 
Marcel
Probleem ligt bij de klant is een eerste redenering en is dan erg hardnekkig.

Hopelijk heb je monteur verteld wat bij jou de oplossing en eie weet communiceerd Xs4all intern dat er meer soortgelijke problemen en wie weet bij verschillende ISP die KPN wederverkopen op TV gebied.

Dit was dus een heel specifiek pobleem wat alleen aan de afnemer kant te controleren is. Vervangende apparatuur en direct aansluiten bracht niets. Dan moet het lever pad worden nagelopen en eventueel opnieuw opgezet worden.
 
ckong
Mozes kriebel!!!! Boxing

Doe ik vanavond de TV aan (signaal vanaf afgelopen woensdag), bevriest het beeld na een paar seconden, switchen naar een ander kanaal levert hetzelfde probleem op. Reset van de TV ontvanger levert de melding op dat er nieuwe software beschikbaar is en of ik die wil downladen. Ja, dat wil ik. Na een paar seconden foutcode 845. Die verdwijnt na een paar seconden en groene balk loopt door, tot 85%. Dan foutcode 562. Ik herstart de modem, herstart de tv ontvanger, tv ontvanger terug naar fabrieksinstellingen gezet, groene balk begint weer te lopen, maar weer foutcode 562 bij 85%. TV ontvanger uit, modem uit, alle UTP kabels uit de modem, behalve de TV ontvanger. Herstart modem, na een aantal minuten herstart van TV ontvanger, foutcode 301.

Ik weet het niet meer. Bij XS4ALL is niemand bereikbaar, die zitten natuurlijk thuis voor de buis te wachten op Tottenham-Ajax. Wat een klotezooi. Ik ga morgen maar eens een honkbalknuppel kopen en naar A'dam afreizen.
Gewijzigd door ckong op 30 april 2019, 21:55
 
Hippe lip

Quote

ckong schreef:
Ik ga morgen maar eens een honkbalknuppel kopen en naar A'dam afreizen.


Zoek dan wel het juiste kantoor op: bij KPN moet je in dit geval zijn. Die levert de verbinding en je tv-signaal.
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
fmrama
Alles 10 min spanningsloos zetten?
Wat een klote zooi zeg.
 
ckong

Quote

Hippe lip schreef:

Quote

ckong schreef:
Ik ga morgen maar eens een honkbalknuppel kopen en naar A'dam afreizen.


Zoek dan wel het juiste kantoor op: bij KPN moet je in dit geval zijn. Die levert de verbinding en je tv-signaal.


Ik begrijp wat je bedoelt, maar als ik een gloednieuwe elektrische fiets koop en de accu blijkt niet goed te zijn ga ik toch echt naar de fietsverkoper. Dan moet die maar zorgen voor een betrouwbare toeleverancier. Smile

Quote

fmrama schreef:

Alles 10 min spanningsloos zetten?
.......


Thx, zojuist gedaan (moest even de wedstrijd via WebTV afkijken) en hij doet het weer. Scheelt weer een dag reizen morgen. Smile Ik begin langzamerhand aan mezelf te twijfelen.
Gewijzigd door ckong op 30 april 2019, 23:45
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
Krijg openDNS niet werkend Algemeen : 3 19 okt 2019
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437 Klacht over XS4ALL : 3 06 nov 2013
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag Algemeen : 11 04 jun 2012
Advertentie