obey-robots.txt
22 April 2019, 22:26
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [178 stemmen]
76% [178 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 233
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Van ADSL naar VDSL = 2 weken geen internet?

hrdl
Hallo allemaal,

Ik ben al jaren bij XS4ALL. Gewoon basis abonnement van 8mbit down en 1 up. Maar omdat ik te ver van de centrale woon krijg ik in de praktijk maar 4mbit down en 1 up.

En toen kwam VDSL! Daarmee kan ik wel de snelheid halen waarvoor ik al jaren 30 euro per maand betaal. Ik heb dus omzetting van ADSL naar VDSL aangevraagd zonder verdere wijziging in mijn abonnement.

De omzetting zou op 22 maart plaatsvinden. Op die dag ging mijn DSL inderdaad 'down'. Later die dag kreeg ik een mail van XS4ALL dat de oplevering werd uitgesteld tot dinsdag 26 maart. Ik niet blij maar goed.

Op maandag 25 maart kreeg ik weer een mail: oplevering naar vrijdag 29 maart. Een week geen internet! Dus maar eens gebeld met XS4ALL. Men vond het vervelend en beloofde een mail aan KPN te sturen dat vrijdag 29 maart echt gehaald moest worden. 'doorgaans werkt dat' werd er aan toegevoegd. En:' als het vrijdag niet lijkt te gaan lukken, belt u ons dan zodat we iets voor u kunnen regelen'

Na een week zonder internet (behalve mijn Telfort telefoon, ook KPN) brak vrijdag 29 maart aan! Gelukkig weer internet? Nou nee, in de loop van de ochtend ontving ik een mail van XS4ALL dat de opleverdatum naar donderdag 4 april werd verschoven. Grrr.

Maar weer naar XS4ALL gebeld om te horen wat men voor me zou gaan doen. NIETS! Men kan niets doen. Nou ja, een tegemoetkoming in abonnementskosten zodra ik weer aangesloten zou zijn. Geen tijdelijke verbinding via een dongel? Nee, dat gaat niet.

Ik ben nu dus uitermate ontevreden. Het is hier al vaker gezegd: nieuwe klanten wordt een werkende verbinding in 1 dag beloofd maar trouwe klanten worden in de wacht gezet. Daar betaal ik XS4ALL niet zo riant voor (want dat is 30 euro per maand voor 8 mbit toch wel, riante vergoeding).

Vervelend is ook dat niemand lijkt te weten waar het probleem ligt.

Ik heb een klacht naar XS4ALL gestuurd en hoop dat men hier goed op zal reageren want als het aan mijn vrouw ligt gaat XS4ALL er uit en komt er een andere provider.

Christiaan uit Koog aan de Zaan
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van ADSL naar VDSL = 2 weken geen internet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
2x FB7490, 1 master, 1 slave, probleem met IPTV, geen zender beschikbaar Fritzbox 7 08 april 2019, 18:35
Geen poorten open fritzbox 7581 Fritzbox 3 06 april 2019, 11:43
Afstand NT1 naar Fritz!Box 7490 Installatie problemen 9 28 maart 2019, 10:33
Draytek 2860 VDSL waarden tips? XS4ALL met eigen modem/router 11 18 maart 2019, 19:26
Internet Plus 200 Mbit/s download / 20 Mbit/s upload Uw maximale snelheid: 104 Mbit/s download / 20 XS4ALL met eigen modem/router 8 23 februari 2019, 10:10
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gerbenh< 5 mins
| chrisvi00:11:19
| tubejack00:51:02
| _Bastiaan_00:51:24
| hans12301:04:08
| RonWitman01:39:46
| Dutch Viking02:50:35
| grimson03:02:17
| meppele03:12:36
| fmrama05:00:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.