obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
XS4ALL en SOLCON
RuudSint
Goedendag,

Deze week zie ik in Haarlem en IJmuiden allerlei opbrekingen van de straat en lees ik dat er werkzaamheden plaatsvinden voor het aanleggen van een glasvezelnetwerk. Onduidelijk welke provider hier mee bezig is en dan ga je het internet afspitten.

Ten eerste lees ik dit:

https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/kpn-en-xs4all-verhogen-tarieven-per-1-juli-2021

Vind ik persoonlijk niet zo erg als dat inhoud dat ook de XS4ALL klanten gebruik gaan maken van dat glasvezelnetwerk. Op de site van XS4ALL zie ik een samenwerking met SOLCON verschijnen en zelfs webmail wordt hieraan verbonden. Dit wordt versterkt door het feit dat een vriend van mij deze week is aangesloten op het netwerk van XS4ALL en een 7530 modem kreeg, dit is ook geschikt voor glasvezel.

Dan is mijn tweede vraag die bij me opkomt:

Raken we nu ook ons mailadres kwijt wat gekoppeld is aan XS4ALL ??

Wat weten jullie of hoe denken jullie hierover ??

En dan de grote vraag tot slot, is dit in ons voordeel ??

https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/xs4all-nog-altijd-de-beste-alles-in-1-provider
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
Gondelier
@RuudSint
Ik weet dat Solcon al meerdere jaren geleden is overgenomen door KPN.

Thumbs Up
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
RuudSint
Dank voor je snelle reactie en het is een dochter geworden van KPN. Maar nu...... als ik op het KPN forum lees wat de (netwerk) gevolgen zijn als KPN zich steeds meer laat gelden bij XS4ALL denk ik niet dat dat in hun voordeel gaat werken. Zo lees ik op het KPN forum dat je apart moet gaan betalen om je e-mail adressen van KPN te behouden. Hier werd op Freedom.nl al voor gewaarschuwd als gevolg van de overname, had ik begrepen.

Als reactie op de informatie die ik vanmiddag bijeen gegaard heb op internet, heb ik gecontroleerd wanneer mijn abonnement bij XS4ALL afgelopen is. Zo erg ben ik geschrokken en nu Freedom.nl naast internet ook TV en Bellen en F-secure opties levert begin ook ik nu over te hellen....

Ik ben dus vooral nieuwsgierig naar ervaringen van andere xs4all gebruikers hierover.


PS: software al lekker opgewaardeerd, zie ik... Smile
FB 7590 (7.57) + FB 7490 (7.57) + Repeater 1750E (7.29) + Repeater 2400 (7.29)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4ALL en SOLCON', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie