obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Fon App (Android)
sciurius
Ik heb een VoIP telefoonnummer en draai op mijn Android mobiel de FRITZ Fon app. Maar het probleem is dat de app steeds verdwijnt waardoor mijn mobiel niet reageert op inkomende gesprekken. Aangezien ik zo langzamerhand alle losse DECT telefoons uit mijn huis wil gooien is dat op zijn zachts gezegd lastig.

Ik weet dat Android van alles doet om te voorkomen dat apps te lang batterij blijven verbruiken maar ik mag aannemen dat zo'n telefoonapp daaromheen kan. De telefoon van het mobiel reageert immers ook altijd meteen, en vele andere apps (WhatsApp, Telegram, ...) ook.

Gebruiken jullie deze FRITZ Fon app, of wellicht een andere? En is dat betrouwbaar?
 
Gieter
Je moet ten eerste de app toevoegen aan de apps die niet in slaap vallen.
Maar dan gebeurt het nog regelmatig dat de app niet bereikbaar is.
Op de nieuwste Android versies is dat iets beter.
Op een oude Android is ook de spraak slecht te verstaan van de app.
Het stoort me ook dat de contacten in de Fritzbox en Telefoon zich vermengen in de lijst van de Fon app. Er ontbreekt een knopje om dat in te stellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fon App (Android)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
Voip Android App Eigen telefoon netwerk : 1 08 okt 2018
Softphone Linphone op Android verbinden met VOIP / sip.xs4all.nl Storing : 2 09 nov 2016
7360 Met VPN/Android maar niet VPN/Win Fritzbox : 11 12 okt 2014
F-Secure Mobile Security App voor Android beveiligingssoftware : 1 18 jan 2013
Advertentie