obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FB 7340: Na remote reset doen DECT toestellen het niet meer
ArchStanton
Ik heb de FB 7340 al enkele maanden, en sinds afgelopen weekeinde heb ik ineens het volgende: Als ik de FB 7340 reset via de webinterface, of dit gebeurt ook wel eens spontaan, dan zijn de DECT toestellen niet meer aangemeld op de FB 7340. Als ik dan reset door het apparaat uit- en aan te zetten is alles weer normaal. Ik heb de afgelopen tijd geen firmware vervangen, en verder ook niets veranderd aan de instellingen. Wat kan dit weer zijn?????
 
feplas
Misschien de laatste firmware installeren?
Deze week uitgekomen Firmware-Version 99.04.88
 
ArchStanton
Toevallig las ik na het schrijven van dit topic dat er een fimware update was. Na de firmware update werd er een herstart uitgevoerd. De toestellen waren toen weer niet aangemeld en ik moest het apparaat weer uit- en aanzetten. Het is ook niet logisch om dit met een firmware-update te trachten te verbeteren. Ik heb het apparaat al enkele maanden en soms moet ik hem zelf resetten of dit gebeurd ook wel 'spontaan', dus zonder dat ik zelf een handeling verricht. Tot afgelopen weekeinde had ik dan nooit problemen met de DECT toestellen, dus waarom NU ineens wel?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FB 7340: Na remote reset doen DECT toestellen het niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Fritz!box 7581 en fritz dect 500 lamp Domotica : 7 20 apr 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Advertentie