obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Xs4all komt met interactieve tv in maart
Access
Een interessant bericht van johanscholte op het kpn zusterforum, Xs4all komt met interactieve tv in maart

Quote

Door Luke van Velthoven, woensdag 2 februari 2011 20:14
Submitter: soczol, views: 23.538

Xs4all gaat vanaf maart interactieve televisie aanbieden, naast zijn huidige telefonie- en internetpakketten. Initieel zal dit alleen voor bestaande Xs4all-klanten beschikbaar zijn. Wanneer deze restrictie vervalt, is nog niet bekend.

Het basispakket gaat 15 euro per maand kosten. Hiermee krijgt de klant toegang tot diensten als live pauzeren en een mogelijkheid om gemiste programma's terug te zien. Films bestellen in een digitale videotheek wordt eveneens mogelijk. Standaard krijgt de klant meer dan vijftig zenders. Tegen bijbetaling zijn veertig extra kanalen, tv in hd-kwaliteit, Sport1 en Eredivisie Live beschikbaar.

Xs4all gaat ook combinatiepakketten met internet, telefonie en tv aanbieden. De prijzen daarvan zijn nog niet bekend. Voor zijn tv-diensten gaat Xs4all gebruikmaken van het vdsl2-netwerk. Vdsl2 kan samen met met fttc een snelheidsverdubbeling ten opzichte van adsl opleveren. Met de start in maart komt het bedrijf nog net zijn voornemen na om deze diensten in de winter gereed te hebben.

Meer details wil Xs4all nog niet bekendmaken. "We willen onze klanten eerst via onze eigen kanalen op de hoogte stellen", aldus een woordvoerder.

Update 10:40 uur - Een woordvoerder van Xs4all heeft inmiddels laten weten dat de interactieve tv-diensten ook via adsl zullen worden geleverd.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
shiplover
Ik ben, of beter, was, een van de eerste gebruikers van TV van XS4ALL. Pas nadat ik de ‘bestel nu’ procedure had gevolgd kwam ik er achter dat er toch nog wel veel problemen op de helpdesk site stonden. Heb toen een email naar XS4ALL gestuurd met de opmerking dat ik eerste een aantal vragen beantwoord wilde hebben voordat ik wil bestellen. Kreeg een standaard antwoord dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou krijgen. Na 5 werkdagen geen reactie en weer een email geschreven dat ik bij het onbeantwoord blijven van mijn vragen de aanvraag wil annuleren. Kreeg een standaard antwoord dat ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen.
Ondertussen ging de aanvraag gewoon door; ik kreeg de ontvanger opgestuurd, een paar dagen later de brief met activeringscode en weer iets later een telefoontje van de monteur die alles zou installeren. Ik ging mij toch zorgen maken; straks zit ik een jaar vast aan een product waar ik niet tevreden over zou zijn. Weer een email eruit; Ik wil annuleren. Geen reactie.

OK, gisteren was de monteur er. Hij wist een aantal vragen te beantwoorden. Alles geïnstalleerd en draaien met die hap. Ongeveer 1.5 uur nadat de monteur het huis uit was gegaan…. Poef, een zwart scherm. En ja hoor, controleren op klantenservice leerde mij dat mijn aanvraag was geannuleerd.

Jammer, het tijdig beantwoorden van mijn emails had dit alles kunnen besparen. Vanmiddag helpdesk gebeld. Wil mijn TV weer activeren. Dat is een moeilijke vraag; het product TV van XS4ALL is zo nieuw dat de helpdesk nog niet weet of dat wel mogelijk is. Waarschijnlijk moet ik opnieuw aanvragen; oude ontvanger (1.5 uur gebruikt) weer inpakken en terugsturen naar XS4ALL, nieuwe weer opgestuurd krijgen. Zal ik de monteur ook weer bestellen?; gisteren was het zijn eerste keer dat hij TV van XS4ALL installeerde. Misschien zijn 2e keer weer bij mij……..
shiplover voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xs4all komt met interactieve tv in maart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie