obey-robots.txt
17 Juli 2018, 19:12
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 79% [152 stemmen]
79% [152 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [12 stemmen]
6% [12 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 13% [25 stemmen]
13% [25 stemmen]

Stemmen: 193
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

DRAMA INTERNET XS4ALL

Dikla
Na internetprovider Tiscali en Tele2 zijn wij vorig jaar, na aanbeveling van De Consumentenbond, overgestapt op XS4ALL. Vanaf het begin zijn er problemen met uitval. Dagelijks twee tot vier keer van plus minus tien minuten. Volgens XS4ALL is het signaal tot ons huis in orde, dus het probleem ligt bij ons. Wel vreemd dat wij jarenlang stabiel internet hebben gehad met de vorige providers. Wij hadden gehoopt met de duurdere XS4ALL beter internet te krijgen maar het is ook nog een stuk trager. Nu viel er van de week een enveloppe in bus van XS4ALL die aanbiedt om naast het internetabonnement ServicePlus te nemen 'Toch online. Zelfs als internet het even niet doet' voor nog eens 10 euro per maand kunnen we nu dus wel van een stabiel internet genieten. Nog een half jaar en dan zijn wij eindelijk verlost van dit DRAMA INTERNET. En hoe objectief is De Consumentebond!!!!
 
Access
Na dat halve jaar zou je Online eens kunnen proberen als je ADSL wilt blijven houden. Via de kabel gaat vaak sneller en is stabieler. UPC en Ziggo zijn kabelaars die praktisch in heel nederland dekking hebben. UPC zit vooral in het zuidwesten en Ziggo in het zuidoosten tot en met het noorden.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
HenkJan
Dikla schreef:
Vanaf het begin zijn er problemen met uitval. Dagelijks twee tot vier keer van plus minus tien minuten. Volgens XS4ALL is het signaal tot ons huis in orde, dus het probleem ligt bij ons.


Zelf ben ik redelijk tevreden over mijn XS4ALL Only verbinding. Wel constateer ik de laatste tijd wat meer uitval van enkele minuten maar dan heb ik het over 3 á 4 minuten en meestal 's nachts.

Wat het wat duidelijker kan maken is als je verteld welk modem je hebt gekregen en publiceer eens een stukje van het log als zo'n storing zich voordoet.

Het extra Serviceplus abonnenment á € 120,=/jaar vind ik een fout signaal van XS4ALL. Dat zou eerder een, gratis of voor een eenmalig bedrag, toevoeging aan hun service moeten zijn. Dan onderscheiden ze zich pas echt van andere ISP's
 
AapNootMies
Jammer, vreemd dat de personen in dit draadje zoveel problemen hebben.
Ik heb echt al een eeuwigheid xs4all en heb nog nooit problemen gehad. Maak ook al zolang het kan gebruik van bellen via xs4all en ook dat gaat probleemloos. Heb in het begin met de Speedtouch 780 wel eens uitval gehad van de telefoon verbinding maar dat was met een firmware update snel verholpen. Gebruik nu de fritzbox7340, ook weer gratis ontvangen van xs4all nadat ik heb toegezegt nog 1 jaar lid te blijven, en ook dat werkt prima inclusief ipv6.
Heb al diverse aanbiedingen van andere providers, Ziggo, Tele2 Kpn etc afgeslagen.
XS4ALL is wel iets duurder maar het geld zeker waard en vergeet niet dat bellen naar de helpdesk, als je die nodig hebt, gaat voor een normaal tarief.

Heb al diverse vrienden een xs4all abotje "verkocht" en ook die zijn dik tevreden.
 
d0t
Als het stabiel heeft gewerkt bij andere, werkt het dan ook stabiel met de oude modem? De ADSL lijn blijft dezelfde lijn als je van een andere ADSL aanbieder bent gekomen. Hoelang is je kabel tussen je modem en het ISRA punt en heb je op je Fritzbox de laatste firmware staan? (FB7340 is dit de .88 of .89)

Service Plus is bedoel als extra dienst voor klein zakelijke gebruikers, die binnen 4 uur een nieuwe modem willen bij een defect. De UMTS is een fallback systeem en niet bedoeld als vervanging, gezien het datalimiet van 5GB is dit ook niet mogelijk.

Wel kun je de UMTS kaart gewoon gebruiken in je laptop zonder dat er storing is en kun je overal je e-mail lezen of internetten. En 2 dagen per maand zelfs op hoge snelheid en dat voor 10 euro. Top aanbieding!
 
d0t
jack84 schreef:
Leg dat maar eens uit de medewerkers aan xs4all
Heb dit al geprobeerd meerdere keren .
Monteur van kpn, o die krijg je er niet bij ,weet hier alles van.


Snap echt niets van je verhaal?
Krijg zo vermoeden dat je 20m kabel tussen je ISRA en je modem hebt.......
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DRAMA INTERNET XS4ALL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VPN verbinding 2 XS4All locaties Instelling problemen 2 12 juli 2018, 21:13
Hoe BETA firmware updaten op een 7490 xs4all Fritzbox 9 13 juni 2018, 22:19
xs4all gegevens nodig bij modem instellen? Fritzbox 6 27 mei 2018, 16:53
Mijn XS4ALL 2 way authenticatie Algemeen 1 30 maart 2018, 17:08
XS4ALL wil mijn FB7360 ruilen voor FB7581. Doen of niet doen? Fritzbox 12 22 februari 2018, 19:06
Goedenavond bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| GL2814-100:28:45
| meppele01:10:37
| uroeder02:28:37
| lsluijter06:12:38
| Daan08:07:26
| jo08:10:51
| phonkee10:30:53
| helzing21:18:03
| fwteb 1 dag
| LoTek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.

25 november 2017, 16:41
Heeft u een AVM 7581 Fritzbox gebruik dan de laatste firmware hiervoor: https://service.av
m.de/downloads/bet
a/fritzbox_7581/en
glish/
Firmware Beta Plus voor al uw 7581 perikelen.