obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Heb jij ook last van deze oplichterij?
Ja Ja 80%[4 stemmen]
Nee Nee 20%[1 stem]
Nog niet gecheckt! Nog niet gecheckt! 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 5
 Onderwerp afdrukken
XS4ALL besodemieterd de boel
fsterk
Volle mep betalen, maar qua snelheid nog onder het goedkoopste abonnement.
Ik betaal € 55,= voor 40 MB, maar krijg dus net 10 MB (8 MB kost maar € 30,=)
Overstappen naar een lager tarief is niet mogelijk volgens XS4ALL
Het blijkt dat vele abonnees te ver van de centrale afwonen, en dus niet de snelheid krijgen waarvoor ze betalen.
Na enkele klachten mails krijg ik inmiddels geen reactie meer terug van XS4ALL.
Ik ga het via de ombudsman proberen.
 
decbbe9015
Er kunnen veel factoren op van toepassing zijn wat je meet. Meet je via speedtest.net? Dat soort tests zeggen niks over wat er bij je binnenkomt op het modem. Heb je een lijnmeting laten doen door de helpdesk?
De bandbreedte van elke ADSL-verbinding wordt begrensd door de afstand tot de wijkcentrale, daarom zegt elke aanbieder inclusief XS4ALL heel netjes "tot" zoveel Mb. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te kijken wat je haalt en desgewenst het abonnement aan te passen. Je kunt gewoon via de website een downgrade indienen naar start only als je dat wilt, dat dat niet zou kunnen klopt niet (tenzij je nu AVk (ADSL van KPN via XS4ALL) hebt en dergelijke uitzonderingen).

xs4all.nl -> Voor Klanten -> Mijn abonnement wijzigen -> Downgraden.
 
Luuk
Ik ontving begin dit jaar spontaan een brief van XS4ALL met de volgende mededeling: "De afgelopen maanden heeft XS4ALL de meeste internetabonnementen verhoogd. Op uw adres bleek het technisch helaas niet mogelijk om de snelheid te verhogen. Wat we u wel kunnen aanbieden is een voordeliger abonnement."

Het was mij na een doormeting al bekend dat ik te ver af zit van een wijkcentrale en maximaal 14Mb ofzo kan halen. Toch vond ik dit een aangename verrassing van mijn provider en ben dan ook ingegaan op het voorstel voor een goedkoper abonnement. Met andere woorden: ik behield dezelfde snelheid voor minder geld.
 
Access
Kijk dat is netjes.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mambaum
Hier hetzelfde: had een basic, ben zelfs automatisch overgezet naar lite.
 
robo71
En toch klopt de bewering van de topic starter.
Ik ben begonnen met de xs4all verbinding op een ander adres, zou 8 mbit down/1 ip abbo krijgen. En de 1e 2 maanden heeft dit uitstekend gewerkt. Opeens was mijn snelheid (ook de trainsnelheid in het modem) maar 2 mbit / 1 up.
Helpdesk gebeld, en deze vertelde mij dat KPN de verbinding hadden terruggeschroefd aangezien de meeste mensen deze snelheid op deze locatie niet zouden kunnen krijgen. Maar, was mijn reactie, het heeft prima gewerkt..?? KPN doet dit, jammer dan..
Nog een klachtenmail gestuurd naar XS4ALL, nooit meer iets op teruggehoord..
Daarna verhuisd naar niet adres, van VDSL terug naar ADSL2, en nu probleemloos 10Mbit down/2 up, terwijl ik net zo ver van de centrale woon in zelfde plaats... zal wel ander subnetje zijn.. voor mij werkt het.. maar voor anderen die dit meemaken lullig natuurlijk.
Het is immers de test op de xs4all site die aangeeeft wat mogelijk is, en als het dan eerst prima werkt, en daarna wordt teruggeschroefd door een KPN setting, dat is dit zuur, want dan had je andere alternatieven kunnen bekijken/proberen.. nu zit je er 1 jaar aan vast...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4ALL besodemieterd de boel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie