obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Modem kwijt geraakt bij aanmelding; XS4All weigert nieuwe te sturen
elektronicanet
Mijn kennismaking met XS4All kan niet slechter. Ik heb voor XS4All gekozen omdat ze zo'n goede klantenservice zouden hebben. Maar toen ik me halverwege maart aanmelde, had ik ook niet kunnen weten dat het welkomstpakket nooit aan zou komen. Inmiddels loopt ons abonnement al enkele weken, en is het pakket nog altijd spoorloos. Vele telefoontjes en mails met adsl-winkel.nl (waar we de aanvraag hebben gedaan) en XS4All hebben niks opgeleverd. ADSL-Winkel geeft aan de juiste gegevens doorgegeven te hebben; XS4All zegt het modem naar het goede adres gestuurd te hebben. De TNT tracking code laat zien dat het pakket daadwerkelijk is afgeleverd, maar de postcode die ik in combinatie met de code moet invullen komt niet overeen met mijn postcode! Hier gaat dus al iets mis. Er zou getekend zijn door iemand die ik niet ken. Uiteraard lag er geen briefje in de bus van TNT dat het elders bezorgd zou zijn, of er überhaupt een bezorgpoging was.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Ik zou het liefste weer weggaan bij XS4all, want ik wil best iets meer betalen dan bij andere providers, maar als DIT nu de klantvriendelijkheid is die ik verwacht had?
 
Access
Je kunt proberen TNT aansprakelijk te stellen. Zij hebben het verkeerd afgeleverd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
elektronicanet
Maar is dat niet het probleem van XS4All? Ik vraag toch niet om een (verkeerde) levering per TNT? Al komen ze het modem met een postduif brengen Grin
Zo'n onderzoek duurt een aantal weken, en ik weet uit ervaring dat de kans dat het in een dergelijke situatie, waar getekend is voor ontvangst, het pakketje zeer waarschijnlijk niet boven water zal brengen.
 
Access
Je hebt gelijk! XS4ALL moet TNT aansprakelijk stellen. Er treft jou geen enkele blaam en dus is het niet jouw taak dat op te lossen.

Echter kun je wel helpen het geknoei van anderen op te lossen.

Breng ook een bezoekje aan de website www.consuwijzer.nl en bekijk de opties voor hulp.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem kwijt geraakt bij aanmelding; XS4All weigert nieuwe te sturen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
7583 VDSL - Admin timeout zetten voor modem portal Fritzbox : 7 26 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie