obey-robots.txt
20 Oktober 2018, 07:07
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 77% [162 stemmen]
77% [162 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [13 stemmen]
6% [13 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 15% [31 stemmen]
15% [31 stemmen]

Stemmen: 210
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Modem kwijt geraakt bij aanmelding; XS4All weigert nieuwe te sturen

elektronicanet
Mijn kennismaking met XS4All kan niet slechter. Ik heb voor XS4All gekozen omdat ze zo'n goede klantenservice zouden hebben. Maar toen ik me halverwege maart aanmelde, had ik ook niet kunnen weten dat het welkomstpakket nooit aan zou komen. Inmiddels loopt ons abonnement al enkele weken, en is het pakket nog altijd spoorloos. Vele telefoontjes en mails met adsl-winkel.nl (waar we de aanvraag hebben gedaan) en XS4All hebben niks opgeleverd. ADSL-Winkel geeft aan de juiste gegevens doorgegeven te hebben; XS4All zegt het modem naar het goede adres gestuurd te hebben. De TNT tracking code laat zien dat het pakket daadwerkelijk is afgeleverd, maar de postcode die ik in combinatie met de code moet invullen komt niet overeen met mijn postcode! Hier gaat dus al iets mis. Er zou getekend zijn door iemand die ik niet ken. Uiteraard lag er geen briefje in de bus van TNT dat het elders bezorgd zou zijn, of er überhaupt een bezorgpoging was.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Ik zou het liefste weer weggaan bij XS4all, want ik wil best iets meer betalen dan bij andere providers, maar als DIT nu de klantvriendelijkheid is die ik verwacht had?
 
data-full-width-responsive="true">
Access
Je kunt proberen TNT aansprakelijk te stellen. Zij hebben het verkeerd afgeleverd.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
elektronicanet
Maar is dat niet het probleem van XS4All? Ik vraag toch niet om een (verkeerde) levering per TNT? Al komen ze het modem met een postduif brengen Grin
Zo'n onderzoek duurt een aantal weken, en ik weet uit ervaring dat de kans dat het in een dergelijke situatie, waar getekend is voor ontvangst, het pakketje zeer waarschijnlijk niet boven water zal brengen.
 
Access
Je hebt gelijk! XS4ALL moet TNT aansprakelijk stellen. Er treft jou geen enkele blaam en dus is het niet jouw taak dat op te lossen.

Echter kun je wel helpen het geknoei van anderen op te lossen.

Breng ook een bezoekje aan de website www.consuwijzer.nl en bekijk de opties voor hulp.
Access

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem kwijt geraakt bij aanmelding; XS4All weigert nieuwe te sturen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen 2 29 september 2018, 10:27
XS4ALL WebTV TV Problemen 5 23 september 2018, 10:30
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening TV Problemen 2 22 september 2018, 21:13
snelheid modem Snelheid 2 17 augustus 2018, 19:44
Hoe vraag je SPF, DMARC en DKIM aan bij XS4all Algemeen 3 17 augustus 2018, 08:09
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| RonWitman02:53:16
| hurriwillem06:23:13
| Access07:37:58
| FredG08:02:51
| richard0109:01:39
| lordqryo09:03:13
| grimson09:10:42
| GeerS09:30:42
| chrisvi10:08:37
| Gondelier10:13:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 september 2018, 01:06
test

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.