obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Menu Dect telefoon niet bereikbaar FRITBox 7390
Debbie Roelofsen
Sinds kort een FRITZBox 7390 in combinatie met een nieuwe Philips Dect telefoon.
Ik kan aanmelden en alles regelen via de FRITZBOX maar nu is het menu van de DECT telefoon zelf niet meer beschikbaar.

Het gevolg is dat we in de telefoon zelf geen telefoonboek hebben, geen gebruik kunnen maken van ons eigen antwoordapparaat en we krijgen alleen nummers te zien als iemand belt en geen namen :-(

Iemand een oplossing? Xs4all zelf heeft geen idee.....

gr Debbie
 
Debbie Roelofsen

Quote

pixel schreef:

Je kunt je Philips toestel op twee manieren aansluiten op de FB7390:
  • Aanmelden als DECT handset waarbij de FB als basisstation fungeert (optie DECT cordless telephone);
  • Aansluiten van het Philips basisstation op één van de FON poorten van de FB (optie FON 1/2 analog telephone).

In het eerste geval maak je gebruik het basisstation van de FB en zul je, om o.a. de namen van de bellers te zien, een telefoonboek moeten aanmaken. De FB beschikt ook over maximaal vijf antwoordapparaten waarvan je gebruik kunt maken. Het basisstation van de Philips wordt in deze situatie niet gebruikt, waarschijnlijk enkel nog als oplaadstation.

In het tweede geval gebruik je juist het basisstation van de Phliips en is het adresboek zoals je dat al had gewoon beschikbaar.


Bedankt voor je antwoord. We hebben het basisstation en een extra handset aangemeld als DECT en hadden we ook al een telefoonboek aangemaakt in de FRITZBox alleen zien we geen namen wanneer iemand uit die lijst belt maar nummers en verder kunnen we alleen via de laptop bij het telefoonboek komen en niet in het toestel zelf waardoor we dus telkens via de laptop moeten bellen of toevallig het nummer uit ons hoofd weten :-s

Aansluiten op een van de FON poorten is niet handig voor ons ivm afstanden toestel en box en andere aansluitingen.
 
Debbie Roelofsen
Ik kan helemaal niks meer met het menu van mijn eigen telefoon....dus ook niks handmatig er in zetten :-(

Bedankt voor de INT tip maar daarmee lukt het helaas ook niet...ik kan dan alleen kiezen welke handset ik wil bellen.

...t is echt ships...mijn oude DECT wilde niet aanmelden en nu ik een nieuwe heb gekocht kan ik er ook geen kant mee uit :-s
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Menu Dect telefoon niet bereikbaar FRITBox 7390', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Telefoon Fritzbox : 13 17 jun 2022
Telefoon op mobiel Algemeen : 4 12 apr 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Advertentie